Followers

Thursday, December 31, 2009

2010....

al-hamdulillah kita semua masih bernafas... hampir selesai sudah tahun 2009...ada beberapa perkara yg saya impikan, angankan, harapkan belum tercapai.. tp saya tahu Dia sentiasa ada, sentiasa memerhatikan saya...sentiasa mendengar keluh kesah saya... Dia Maha Mengetahui, Maha Penyanyang, Maha Pengampun... saya akan sentiasa ingatkan Dia... harapan dan impian saya akan saya bawa dan usaha ke thn 2010 pulak.... mcm sesetengah org..saya pun bz nak berazam + target... antaranya ialah;

1- nak jaga amalan saya dgn NYA...moga saya lbh kuat beribadah ( dah mcm MR ni ) saya juga ingin lebih optimis + positif terhadap semua benda...

2- nak cari keja baru..nak cuba merasa kerja lain plak... hek hek hek

3- nak jadi lbh sihat..saya selalu rasa x sihat... kdg2 rasa tensen ngan tubuh badan sendiri..lemah je.. klu blh nak cuba bsenam secara rutin 3 kali smggu..walau apa pun saya akan cuba blari setempat ke hapa..agak2 runtuh x umah aku dah la dok apartment

4- saya harap 2010 berat badan saya akan turun, skrg pun saya tgh bdiet secara sihat..saya sgt takot utk mengambil apa2 ubat utk kurus cepat...saya bukan nak kurus, suma nak kurangkan sket berat...pasal rasa berat la badan ni...haishhhh

itu je kot.. yg lain2 tu mcm orang lain gak... kite hanya merancang Allah tentukan....semoga impian, target @ azam kawan2 yang lain akan menjadi kenyataan... amin amin amin Ya Allah







4 comments:

Mimi said...

semoga semua yg diazamkan jadi kenyataan..amin..
aku pun azam nk kuruskan badan nih...seperti tahun2 sblm ni la gak..hehe

Sham Ummi Echa said...

hepi new year sue..semoga apa yg ko impikan akan tercapai.. insyaallah

watie said...

semoga di makbulkan yer sue.. amin

☆ lieya latif ☆ said...

betul tu sue....

salam tahun baru buat ko sekeluarga....semoga tahun 2010 memberi kerahmatan dan kesejahteraan buat kite semua...

Related Posts with Thumbnails