Followers

Wednesday, October 21, 2009

maryam manja mak tok

MARYAM manja mak tok.. ada mak tok kt umah bkepit sokmo.. hek hek hek... maryam ni dengki klu ada org lain dok kt mak tok dia... klu ngan seri pun sian budak debab tu.. jeles x memasal.. mujur la xde la tahap maryam nak pukul ke hapa..paling tdk dia merajuk.. lega disitu..





n3 auto publish

2 comments:

Linda Latip said...

hi maryam! lama nye acik tak dtg mai sni..ehehe eh sue..pe atas kepala die tu? sama la dgn Ghazi, tp Ghazi dh kurg satu atok dah :( sian die tak smpat manja lebey²

mrs khairul said...

auntie sukaaaaa ur new hair style...heheh..

sue mak ko still nmpk muda kan..heheh..rajin dia nak ikut ko p KL..sonokkan mak dtg..mak aku tu kalo xde hal pntg xdenya nak jln sini..sbb adik bongsu aku still sekolah tu yg payah sket..

Related Posts with Thumbnails