Followers

Friday, October 16, 2009

Makan @ Nasi Padang


dah lama dok perati restoran ni..huhu x dpt p padang, indon sini pun jadi la nak merasa kata org... so sggh la restoran nasi padang ni.. apa ke nama kedainya lupa dah RATU kot.... kt kota damansara... pd km oklah.. sedap la kot.. dua2 batuk.. so x merasa lg nak try jus avokado yg digembar-gemburkan sedap itu.. just minum teh o + milo suam jek..

km amik kari tunjang, sambal belado hijau..( x sure nama) pastu bergedil yg rm3 seketul.. nasi sepinggan rm1.50...mkn 5 suap abeh.. hak hak hak... total suma rm28..mahal ke murah weh??? tp yg pasti mcm nak p lg..nak rasa yg lain2 punya lauk plak... maryam suka bergedil tu.. yg mama awak buat rasa lbh kurang x plak puji..cesss

n3 auto publish

4 comments:

Iena@MaMaJannah&Rizqi, said...

alhamdulillah, dapat pun makan nasi padang walaupun di Malaysia..ok lah tu..sue, nanti kalo ader rezeki, leh rasa nasi padang kat bandung ..insyallah..
maryam suker bergedil yer??..jannah ngan rizqi tak suker sebab lembik2 gitu..he3...

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

lama aku tak masuk umah ko sue
sorry sesangata....

yelah..x dpt gi padang sana
makan nasi padang kan mesia jer pun jadi ler kan...at least ko dah merasa gark ler nasi padang tu kannn

sue....bab makan nie
kalau mahal sedap xpe sue...berbaloi
tp kalau udah ler mahal...x sedap plak tu...mmg ...bebel sampai ke rumah ler gamaknyer

Jasfyra said...

cam besh jek sue...teringin lak rasanya.ko dah xprivate blog eh?

liwaniel said...

wanie suka makan gulai tunjang..kalau teringin makan, kami pegi kedai makan sedara hubby

Related Posts with Thumbnails