Followers

Wednesday, September 02, 2009

Raub 29-31 Ohgos 2009

Baru posa bape hari anak2 buah + maryam dah bz nak main bunga api.. keh keh keh..layan kan je... sonok bukan main maryam..maklumlah dah besar thn lepas masih takut2 tahun ni siap lompat2... anak2.. suka tgk maryam ketawa...

rasa sgt maryam dah besar.. boleh p ikut acu + pak tam & kakak ma + along p PARAM... dulu susah sketlah.. cam x caya dia leh ikut tanpa mak pak dia..huhuhu anakku... mana baby mama nih.. tetiba emo plak.. saiko sggh... :P


ni plak dodol ye..dodol dlm proses ngacau lg..yg dah siap lupa nak amik pic..hahaha.. km buat dodol ni hari ahad..bukan nak mkn raya..tp saje test power katanya... buat makan2 je.. raya nanti hari sabtu sari sblm raya br kacau lain... al-hamdulillah menjd + sedap.... cayalah mak tok terer lah... sy + en abu + mak tok yg gilir2 ngacau dodol... ada sapa berani nak order???



6 comments:

Sham Ummi Echa said...

maryam da main bunga api ek.. auntie ni plak kalo boleh xmo bg echa main bunga api..bkn apa..anak aku nih kalo da main xmo brenti..nak lg dan lagi dan lagi.. kopak la apak dia kang.kekeke

siap kaco dodol lg tu.. rajin sgguh.. aku kurang minat sket kuih tradisional ni (eksen sgguh la..hehehe)

☆ lieya latif ☆ said...

sue, aku tgk entry ko dah mcm nak raye wei...hhuhuhu...terus datang tak sabar2 aku nak raye tau...siap bunga api ngan dodol lagi hah....hihihi...

wah tgk korang kaco dodol...tingat mase aku kecik2 dulu..mmg bapak aku rajin wat dodol...dah le diesorang jek yg tunggang tonggek kaco dodol....hihihi

wah teruje laa tgk tepung serbagune ko tu...senang nak wat kuih raye kan camtu....

Diana@Mama Adam Mukhriz said...

wah rasa dahs emangat raya nieh bila nmpk dodol tue ;-)

KV said...

anak2 kv pun dah sibuk main bunga api. Nanti nak gi beli pelita. Hehe. Mak bapak ngalahkan anak2 ni.

♫♪Cik Puan Mimi ♫♪ said...

behnya main bunga api.. lama tak main ni sue.. suka main yang bunga api cap kuching tu jer.. kalau yang lain2 tak berani .. ni tengok maryam main bunga api, dah feel2 nak raya jer..

oo tu dodol bukan untuk raya ker.. rajin nyer nak buat dodol lain untuk raya.. mintak la pas sini barang sepiring..

watie said...

waa maryam main bunga api laaa cik mya nak joint boley?? dodol fuh mengacam betul hihihi nak sikit keh keh keh

Related Posts with Thumbnails