Followers

Tuesday, August 11, 2009

perbualan malam td...

maryam : mama, esok mama work ke?

mama : yela mama work.. esok selasa, pastu rabu, khamis, jumaat. Pastu sabtu, ahad mama cuti.. ok?

maryam : sabtu?

mama : sabtu cuti ( sambil peluk maryam)

maryam : esok adik nak cuti....( buat muka sedih)

mama : nape??? adik nak cuti nak p mana? ( nak tgelak)

maryam : adik nak p opis mama, adik nak ikut mama... (sambil peluk mama)

mama : :( :( :( mana boleh, mama work.. adik p skol ok?

maryam : x nak..adik nak cuti.. nak ikut mama p opis ( dah start nanes)

mama : .......... :( (diam .....sambil peluk maryam kuat2....sedih sgt2....)


nasiblah pg td maryam x nanes.. klu x mesti mama nanes sama tp dlm hatilah....




6 comments:

☆ lieya latif ☆ said...

MMG SUE....tang nak tinggal anak kat taska tu laa bende paling berat hati aku rase......tapi aku jarang bawak budak2 ni gi opis....sebab opis aku ni sejuk giler...so kang demam plak dieorg tuh.......

eija28 said...

nasib baik ko x nanes sue.....

watie said...

salam

sonotnye maryam dah pandai berbual2 ngan mamanya :) cik mya gheti dok ulang2 panggil mama mama mama mama mama mama x larat dah nak jawab kakakakaka

oli said...

sedih kan!!!

Sham Ummi Echa said...

mmg ni la yg kita sumer x snggup kan bila nk pi keje anak dok nanges2 nk ikut...hadoi..mmg kena kuat la..aku kenkadang echa dok nanges..aku wat keras je..terus blah je..pas2 aku gak yg nangis sorang2

.: Leen-Awie :. said...

ala sedihnya... nak buat cemana kan.. terpaksa tinggal anak2... huhuhu...

Related Posts with Thumbnails