Followers

Wednesday, May 27, 2009

x kena masa sggh

hahaha gelak dl okeh.. ni pic mlm td.. km kuar p beli diapers maryam + etc... sementara tggu ayah p bank layan maryam main2 ..dia bukan boleh ayah kuar keta...mesti nak ngekor... nak alihkan phatian kasi dia spek pastu ajak dia amik gambar.. nasib dia ok.. so layan jelah.. memalam pakai spek itam...hahaha

musyuk2..mama


letak atas pala plak... hehehe


x bleh blah tgk yg ni.. siap pandang luar tu... dah malas nak posing...


*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


kan dah ckp dia mmg x leh tgk ayah kuar keta..mesti nak ikut.. masa ni ayah p kedai jap.. nak beli tepung kek..( smlm km buat kek sama2) ...maryam nangis sampailah ayah msk keta semula.. rasa2 ada dlm 10 min.. mama pujuk pun dia buat dono..lg meraung adalah..

bsggh2 maryam nangis..hehehe kena tinggal.. klu mama yg turun xpe plak.. tido pun nak ayah peluk..mama peluk maryam tepis ok.. iskhh maryam cari mama klu dia x sihat je.. so klu dia tetiba sket2 mama...x sihatlah tu..


10 comments:

Sham Ummi Echa said...

alahai comeinya maryam pkai spek hitam.. echa pon pntang nkpk spek hitam nih.. mula la dia pon sibuk nk pakai..smpai punah ranah sumer..

cian lak aku nengok maryam nangis beria nk ikut ayah dia.. sedeynya dia x dpt ikut dia.. mama dia siap leh amik gambo lg.. dia x marah ker ko dok snap pic dia tgh nangis tu?

Puan Iza said...
This comment has been removed by the author.
Puan Iza said...

Hehehe....memalam pun pakai spek itam yea maryam....

Pandai mama dia buat helah nak alihkan perhatian maryam yea...tapi last2 meraung gak cik maryam kita tu...cian dia...

oli said...

pakai spek malam baru cool maaaa...anak ayah kan...tulah yang tak boleh berenggang dengan ayahnya...

sofea pula terbalik...bak dengan sy aje...sy turun kereta beli barang, dia menangis sampai sy masuk semula ke dalam kereta...huhuhuhu

liwaniel said...

amboi maryam..dah pandai bergaya ngan spek hitam ye...comel..


manja abah ye maryam ni...irfan lak manja ngan mama dia...kalau abah marah cari mama, kalau mama marah pun cari mama jugak..hehehe

~~ciklinn~~ said...

wah anak ayah yer nie..pantang tak nampak ayah yer..

takper maryam mlm2 lah rockk pakai spek kan..

☆ lieya latif ☆ said...

llalaalalalal...manje nye maryam....nak ayah jugak yeak....he he he he....kes maryam ni same cam kes mia tau sue, pantang tgk aku keluar....die pun nangis nak rak...tapi die nangis sebab nak ikut aku so boleh paw aku mcm2 kat kedai hi hihi

wah maryam vouge laaa ngan spek tu....comel sangat!!

watie said...

waa bergaya sakan yer maryam pakai spek hihihi.. samalaa ngan cik mya pantang papa dia benti mana2 mesti nak ikut..

psstt maryam leh cik mya pinjam spek :)

Jue ~ mama DnD said...

anak ayah betul nie... hehehe kalo dalila terbalik..papa dia turun keter xper...jgn mama dia....

Hirda Ibrahim said...

mlm pun nk melawa gak ko...
heheeh so cute.

adoi la, anak en abu sungguh. sure bangga en abu ni kan?
kalu hardy, aku ilang fr pandangan dia x sampai 10 saat. terus segala ceruk umah dia cr aku. kengkadang aku turn pi dapur, aku leh dgr dia melalak sambil dung-dang, dung-dang tendang pintu toilet. ingat aku dlm toilet la tu... bila aku jerit fr bwh, elok je turun bwh sok sek sok sek. sambil peluk2. adoi la..camna nk ada adik ni wei???

Related Posts with Thumbnails