Followers

Saturday, April 11, 2009

tag & award

kena tag dari k.mimi
1) Apakah nama blog anda sekarang dan kenapa anda memilih nama itu?

Maryam & Co

pasal blog sy ni byk cerita km sekeluarga :)


2) Apakah link blog anda sekarang dan
bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu?


sy guna link ni sempena nama sebenar maryam... masa tu br kenal blog... so x tahu nak buh nama apa...hehehe ... tp klu kata ada rezeki maryam akan ada adik km akan bpindah kepada rumah br..( back-up blog)... sy mula ngan blog dl pastu br p fp...

3) Apakah 'method' penulisan dalam blog anda?

kisah maryam n hidup km sekeluarga...kwn2..emosi..pendek kata mcm2 lah...

4) Pernah terasa nak hapuskan blog anda?

masa tgh down dulu ada la..tp bila pk blk buat apa nak puas kan hati org.. lantak la sy x kacau derang...terus smgt nak jg blogger tegar..tp kebizian melanda...tggh dl la hasrat itu...

5) Apakah pendapat anda mengenai blog kepada pemilik blog yang tag anda ni?

blog k.mimi sgt ceria..sy suka merah + putih ye...hehehe pastu kemas je sedap mata memandang...anak2 k.mimi yg comel...dan paling penting tn. punya blog org yg baik hati... suka la dapat kwn ngan dia...





thanks akak...dpt cilok satu je award...satu lg x leh...



1 comment:

♥ Cik Puan Mimi ♥ said...

i love you la sue .. iye dengan blog dan fp la kita berkenalan.. rasanya 1st time jumpa sue masa kita gi kidzsport kan?? masa tu anak2 kita masih kecil lagi.. tapi sebab kita masing2 ramah, terus jadi kawan.. kalau masing2 menyombong, mmm alamat memang tak kenal la kan..

Related Posts with Thumbnails