Followers

Thursday, April 16, 2009

Fav maryam...

Char kuey teow gerai kt umah km ni mmg fav maryam dan km mmg paling tdk 1 kali dlm seminggu akan mkn disini..(masa tu roh malas msk dtg..keh keh keh) dan selalunya x cukup 1 pinggan biasa okeh... smlm order 1 utk maryam ingat ok la pasal dia dah minum ptg kt taska..sekali x ckp.. tambah lg 1...maryam mkn 1/2 je... kenyang sgt la tu.. sebelum tido mlm td dia x minum susu pun..just minum air masak 1 botol... alasan dia..doktor kata kena minum air byk...hehehehe yelah tu..padahal mama tahu adik gian nak puting kan... lama je dok hisap air tu...tp maryam gudgurl..x minta puting pun... cayalah.... cayang busyuk mama....






1 comment:

Hirda Ibrahim said...

aku dh le dok tgh lapaq ni...
serius terliuq bila tau ni sany char kuey teow.
kalu hg nk tau, tiap kali kami balik penang, memang kami WAJIB cari sany char kuey teow area bayan baru.

okeh, dh bagitau shahnun sabtu ni kami nk tapau bwk balik... x kira dh kenyang ke dak...
hehehhe..perut jin ke apa..

Related Posts with Thumbnails