Followers

Thursday, April 23, 2009

budak ni suka sgt buat muka camni sekrg...muka yg buat mama & ayah rindukan dia jek.. sket2 jelir lidah.. pastu bila mama @ ayah marah mula la X NAK KAWAN MAMA/AYAH!!! pandai tu ugut org...klu xde org layan nangis tetiba...

9 comments:

Jue ~ mama DnD said...

heheheh.. ada pokok kelapa a atas pala maryam... cute jerk muka dia tu... sama lah mcm dalila kalo kena marah suka ckp.." kakak x nak kawan mama." akak lg lah suka menyakat.." mama x heran..mama kawan dgn abg jer...".. nanti dia lagi lah uwaaaaaaaaaaaa.. pastu ckp.." kakak sayang mama" hehehehe...

liwaniel said...

comel maryam buat rambut pokok kelapa tu

Mimi said...

hehe..comey la dia jelir lidah camtu..nampak cheeky sungguh..

eija28 said...

mcm2 aksi mimik muka maryam....cantekk lah rambut pkok kelapakk ituww!!!

Jasfyra said...

sapalah yg xrindu dendam ngan budak comey camni kan..geram je tgk

yong ibu chem said...

tapi dia ttp comel tau!

:)

Puan Iza said...

hehehehe...ada batang pokok arrr atas kepala maryam tu....tapi cantik...

Sham Ummi Echa said...

alahai comeinya pokok kelapak.. heheh..pndai maryam wat mcm2 memek muka

Zanna_MamaBatrice said...

sue
peel maryam nie sama jer ngan si batrice tu sue
kalu kena marah ke kena tegur ker..mula ler ckp NANAK KAWAN...pening aku
mana dia belajar pun aku x tahu ler..tp kekadang cam kelakar jer...kecik2 dah pandai merajuk x mau kawan ...hu hu hu

Related Posts with Thumbnails