Followers

Wednesday, March 04, 2009

tagged dr Hirda lagik..sukeeeeeeeee

Rules:
It’s harder than it looks!
Copy to your own note, erase my answers, enter yours, and tag twenty people.
Use the first letter of your name to answer each of the following questions.
They have to be real…nothing made up!
If the person before you had the same first initial,you must use different answers.
You cannot use any word twice and you can’t use your name for the boy/girl name question.

1. What is your name : SUHANA

2. A four Letter Word : SAFE

3. A boy's Name : SUFYAN

4. A girl's Name : SYAHIRAH

5. An occupation : SUPIR/SURIRUMAH

6. A colour : SILVER

7. Something you'll wear : SPEK MATA

8. A food : SATE

9. Something found in the bathroom: SABUN

10. A place : SWEDEN

11. A reason for being late: SICK

12. Something you'd shout : S***T

13. A movie title : SUPERMAN

14. Something you drink : SARSI

15. A band group & singer :SCOIN & SITI NURHALIZA

16. An animal : SERIGALA

17. A street name : SG BULOH

18. A type of car : SUBARU

19. The title of a song : SEKSIS

yeye dah siap.. nasib baik budak opis tulun..hahahaha.. aku dok bz tanya dia heran budak tu..hahahaha..nak tag ciklinn, intan ( pasal tag yg bwh tu dia dah buat) & azie..

5 comments:

Hirda Ibrahim said...

sue..
aku gelak terkekek2 baca SCOIN!!!
hehehheh...hahhahaha...keh keh keh keh..

ko ingat lagi group tu ek? yg aku tau dia segroup dgn spoon.

aku pun, habis budak2 opis ni aku tanya...LOL

mrs khairul said...

hah..aku pun kena gak tag nih..lom ada masa nak buta...cam ssh jek...

a'ah lah group coin tuh bukan ke yg nyanyi lagu jiwang zaman kita sekolh menengah dulu kan..hehehehe...

Sham Ummi Echa said...

hahahhahah...aku pon gelak gak..
x thn ngan group scoin tu.. ko tau aku nyampah tau ngan group tu ngan yg seangkatan nyer...spoon ler..spin ler.. tahapahapantah..

lieya_latif said...

sue ko pun jawab ngan cekap sekali....jenuh perah otak tu...hi hi hi...tgk sarsi tu tetibe jek cam nak minum sarsi....nyam nyam nyam

[[ yong ibu chem ]] said...

su, kau sama lah dgn aku..huruf S..

aku ciluk kau punya je la..hahahahahahahahahahahhaa

Related Posts with Thumbnails