Followers

Wednesday, March 11, 2009

tag dari intan :)

mama hadif telah meng"tag" daku...

RULES..

1. Take a photo of ur child's wardrobe/closet..inside n outside

inside punya pic xde arr..lupa nak amik..hehehe boleh la ni pun kan.. lemari ni km beli pasal ada minnie mouse..maryam sgt suka kan tikus ini ...


2. Explain in detail, how do you arrange everything..
cam besa dlm lemari tu sy sangkut la gaun2 + t-shirt maryam.. yg bergantung suma bj baru + bj jln.. pakaian harian plak sy lipat je... sampai x muat dah lemari ni.. tp still rasa anakku kurang bj..apakah itu??? :P bahagian tepi lemari tu ( atas sekali)ada mcm2 benda seperti bedak, putik kapas, getah ikat rambut, sepit..etc lah.. pastu yg tgh itu kosong pasalnya kunci tatau mana sy campak..keh keh keh.. bwh tu ada menan masa maryam kecik..

3. What do you have on top of the wardrobe / closet?
frame pic maryam, tv ( dlm pic ni xde ), mcm2 arr korang leh nampak kan..segala mak nenek daku letak....

4. Where did you keep your baby's old clothes?
ada yg dlm beg, ada yg dalam kotak besar.. nak bg org syg plak.. huhu ( dasar kedekut) semua tu kenangan ... semua pakaian maryam sy syg...

5. Nak tag mereka2 pulak yek..

- zana
-wanie
-iza
-lieya
-sham

7 comments:

Sham Ummi Echa said...

alahai kemasnya bilik maryam nih... brg2 atas lemari pon trsusun rapi gitu.. comei la lemari tu.. ada gambo minnie lg..

Jasfyra said...

hmm..sayang kan nak bagi baju anak2 kita kt org.tp aku terpaksa bg sue, sbb xde tempat dah nak letak.ye ar anak aku dah 2 kan..baju melambak.tp aku bagi kazen aku,so cam xde ar ralat sgt kan (dasar kedekut gak)...1 lg aku ikut ckp oprah"kalo nk beli baju baru,makesure baju lama yang xnak guna lagi,simpan dlm kotak or bagi org baju2 lama" cewah..ikut kata oprah le konon aku nih..hahahah

lieya_latif said...

kemas jek sue aku tgk....boleh tak kalo aku takmo buat tag ni...sebab lemari mia mija sepah...hahaahahahahah....aku ni mak yg pemalas, baju makin byk...pening pale aku nak kemas....aku kan bab2 yg melibat kan kain ni aku taksuke....basuh baju, gosok baju, lipat baju....hu hu hu.....

lagi satu, almari maryam same cam mia n mija punye, mia mmg suke main dlm almari ni, kononnye die buat umah2....hisss....geram aku tau!!!

liwaniel said...

kemas almari maryam...almari si irfan bersepah..mana tak nye..jenuh la kita kemas...irfan pulak suka2 je tarik baju dlm almari bila nak pakai...yang kita amikkan dia tak nak..nak amik sendiri

Puan Iza said...

cantik lemari maryam tu...siap ada minnie lagi....haikalnya lemari ada spongebob....heehe...

Nnt aku blk amik pic ek....

Cik Puan Mimi said...

nasib akak tak kena tag ni.. lagipun akak baru jer buat entry kemas bilik.. semua dah jelas ada gambar wardrobe budak2 ni. heheh

maryam kan peminat mickey mouse.. patutla almari dia pun ada gambar mickey mouse

Hirda Ibrahim said...

kemas ko..
hardy punya almari is aku punya almari zaman anak dara je..hehehe
mama dia jimat...

Related Posts with Thumbnails