Followers

Thursday, March 26, 2009

dah lama x membaca...

buku ni sgt menarik.. x percaya? cubalah baca.. buku ni sy pinjam kt lib sini..hehe kata dok dlm lib.. br baca sket.. bz gile.. tiap2 mlm kuar umah.. ada je halnya...kt opis la lah kan.. blog pun x sempat nak jengah byk kali..huhuhu pg n ptg sblm blk je...hurmm what to do??




7 comments:

Puan Iza said...

sue, org2 kat opis ko mmg camtu ke suka kutuk2 org? iskh! teruk arr...ke dorang ni dengki tak?....

alah sue, ko tak yah peduli dgn dorang2 tu sumer....kalo lg pikir...lagi kita sakit hati....buat derk jer....


harap ko sabar byk2...

Jasfyra said...

betul kata kak iza,jgn pedulikan mereka2 itew..apakata ko jd kejam sket.jgn bagi depa buli ko..masa tu depa tau le langit tinggi rendah

*Azie* said...

rajinyer ko membaca

liwaniel said...

rajin nye sue membaca..wanie ni dah lama tak membaca buku..hehehe

Diana@Mama Adam Mukhriz said...

bln nie kita blom beli buku @ novel lagie ..he..he.. tgklah kalau rajin leh survey2 buku nieh ;-)

mama mya said...

biarkan org nak wat jahat kat kita.. jangan kita wat jahat kat dorang.. sifat berdendam x elok akan merosakkan diri kita sendiri (eh apa saya merapu kat sini) ampun yer tuan umah :)

rajin sue baca buku

♥ Cik Puan Mimi ♥ said...

buku apa ni sue.. best tak. .kasi review sikit

Related Posts with Thumbnails