Followers

Wednesday, February 25, 2009

Upin&Ipin

cuba teka km nak p mana??? budak comot ni... sabtu 21 Feb 2009


kami tgk Upin&Ipin la.. hehehe al-hamdulillah bjaya gak tgk.. maryam ok nampak syok tp bila dah asyik kuar perkataan HANTU ( Durian) dia mula ajak kuar.. dia takut... km bjaya gak buat dia tgguhkan niat murni dia dgn kasi dia mkn macam2.. buat dia leka.. hehehe km dpt tiket belah tgg dpt D..so boleh la maryam main2 tangga.. kejap p kt tangga jap2 dok kt seat dia.. km mmg amik 3 seat..kasi selesa...

penat sgt dia.. msk keta je x sampai 5 min dah tido ngan jayanya... cayalah.... sampai tercabut ting dr mulut.. lena sggh maryam... korang perasan x kaki maryam.. dah pakai legging tp nak pakai stokin gak.. alasan standard, "nanti adik sejuk..haaaa".... dari dia bad mood biarkan aje...


*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*



masa nak kuar dr cineleisure tetiba ternampak sham!!! apa lg ..pot pet pot pet la km.. hehe x sangka km msk tgk wayang time yg sama bilik yg sama ...

balik dr tgk wayang km blk umah... maryam dah mula x sihat.. sakit apa nanti sy cerita kemudian.. hari ini maryam masih belum baik betol.. bila dia sakit + nangis sebenarnya sy pun terasa sakit.. sy pun menangis sama tp dlm hati... klu lah boleh ganti sakit dia itu.. dah lama sy amik.. :( harap esok atau lusa maryam dah ok.. x sanggup dgr dia kata sakit... dan sy kena gak p keja... isnin n smlm sy cuti...

sy melawat blog korang hampir setiap hari cuma sy x tggl komen ( silent reader)... bila bz dah kureng insya-Allah sy akan kembali aktif mcm dulu2..korang jgn majuk yek... sudi2lah jengok blog ku ini..



12 comments:

mrs khairul said...

aloha...korg sume dh tgk upin..huwaaaa...jeles2...

sue aku tmpg sedih...sakit apa?ada ulser ker?get well soon dear..ko pun sama..jga diri jgn smpi ko sakit plak..

liwaniel said...

best kan movie tu..

maryam tak sihat?..sakit ape...semoga maryam cepat sembuh...sue pun jgn sedih2..kang sue pulak yg sakit...take care

Hirda Ibrahim said...

kami pun masa tgk GENG dpt seat ujung, tepi tangga. tapi hardy langsung x menunjukkan ciri2 takut tgk hantu durian tu.. konon cam berani aaaa.. tapi mlm2 penakut nk tido sorang2..LOL

get well soon maryam...
siann aku dgr dia sakit tu. sedangkan kita yg tua ni pun kena sakit, inikan pulak budak2...

[[ yong ibu chem ]] said...

su..maryam kena pe?? aku part tgk anak sakit lah plg tak tahan! biar pun hari2 biasa chem selalu kena marah dgn aku..tapi bila part dia sakit...Ya Allah, kalau buleh ganti..mmg aku ganti!

get well soon maryam!

lieya_latif said...

BEST KAN citer ni sue...aku suke tgk...sebab lawak giler....si mija plak boleh nangis bile movie dah abis...aku ingat kan ape...rupenye die nak tgk lagi...sabo jek la he he he e

alahai siannye maryam tak sihat....get well soon dear!!!

Puan Iza said...

Wah! berjaya gak maryam pi tgk upin&ipin nie....cayalah....

Mimi said...

bestnyer Maryam pun da tgk Upin Ipin..nnt Najeeb nak tgk gak tp weekend ni takleh sbb da ada program..

Sue, Maryam sakit apa? kesian kt dia..semoga sihat dan cepat sembuh..ameen

Zanna_MamaBatrice said...

yes...ko pun dah berjaya bwk maryam nengok upin & ipin....sama tarikh ngan aku ler sue...cuma ko di sana, aku di sini...huuawaaaa...

aku pun amik 3 seat...lebih2 satu seat tu free jer...batrice bukan nak duduk situ pun...lagipun seatnyer asyik nak berangkat jer...makluma, anak dara aku tu ringan

sue, maryam kenapa?
sedih ler sue....tahu maryam tak sihat
btw.....get well soon maryam sayang
auntie doakan maryam cepat sembuh
and
sue, ko pun jaga diri
kalu ko sakit, maryam lagi teruk nanti su....

Jue ~ mama DnD said...

sue, akak jugaklah yg lom p tgk.. insyaAllah ahad ni kami terjah panggung... cantik a gaun maryam tu..mcm baju org besar..purple plak tu sgt sesuai ngan maryam...

Sham Ummi Echa said...

da rezki kita nk jmpa ari tu kan sue.. pdhal x janji pon.. siap satu panggung lg..cuma aku seat dpn sket la..aku dapat G...

*Azie* said...

syoknya tgk upin...

Intanaziela said...

best kan tengok upin& ipin..hadif pun sampai ajak tengok sekali lagi..hihihi

Related Posts with Thumbnails