Followers

Friday, February 20, 2009

mari amek gambo

hehehe

cuba teka..nape sy amik pic gini rupanya???

ohhh besarnya lengan haku....huk

panas.. br je amik pic ni.. gigih terus hapdet..hehehe...pic2 ni suma sy amik sendiri.. eh suh kwn amik kan.. tujuannya adalah utk membuat kad utk pekerja seperti dibawah.. kesian sykan..dah 2 thn keja..kad gini je dpt.. nak p kedai malas..kebetulan kt opis atas (opis TDM) ada la ala2 mini studio.. apa lg.. buat mcm opis sendiri... mcm2 posing nya.. keh keh keh..nilah hasil nya guna kamera sy tu sajok... not bad kan??? tp segala jerawats n parut clear gile la..hahaha

kad ku yg sudah uzur!!!

9 comments:

*Azie* said...

cantik la sue.pandai hang ambik sendiri no...

Puan Iza said...

cun arrr pic ko tu....barulah aku nampak sedekat2nya rupa ko heheheheh...

ooo sblm ni ko punya pass keje tak der gmbr ek...

Cik Puan Mimi said...

la senang la kalau cenggitu, tak yah susah2 gi kedai kan.. jimat2.. lagipun boleh amik banyak kali..

ni untuk kad pekerja tahun ni ker sue

Zanna_MamaBatrice said...

ko nyer pas kerja cun gark
aku nyer lagi syahdu sue

eh....jimat ko amik sendiri
pastu ko edit ler sikit2 gambar ko jadi cun lg...tu pun dah cun tu...

yelah sue, muke ko nie seiras ngan mak budak yg MIL aku jaga ler sue...lagi2 ko buat senyum camtu...

[[ yong ibu chem ]] said...

ewah...full version gitu! hehehhe

wah..kira jimat dah ni kan..tak yah gi kodai ha..

eija28 said...

dah lama keje...baru nak buat pas keje erk sue...

Jasfyra said...

mana de besar ko nya lengan...ok je sue..aku lain le kan..badang..hehehe

lieya_latif said...

tu bukan lengan ko besar la sue, tapi ko punye baju tu jatuh....ape la ko ni...ko tak le besar mane...masih kategori maintain lagi tau....

wei pic tu ko edit ke, dah tu latar belakang biru tu camne...haaa pasni kalo aku nak amik pic passport aku terus cari ko ajek laa yeak...ko cas laa murah2 sikit...hahaahahahah

aku suke tgk ko tak pakai spek...cute lah

Sham Ummi Echa said...

wahhh..senang ler kalo leh amik jer pics sndiri...

aku nyer pass..gambo aku ms bru lepas stpm..tgh cari keje la kan.. aku guna jer gambo lama tu...malas nk g kedai wat lain.. nmpk ler muda sket kan...hahahah

Related Posts with Thumbnails