Followers

Thursday, February 05, 2009

iskhhh....


kui kui..mama saje kantoikan adik..hahaha anak sapalah ni kan??? sejak maryam selsema, suka beno dia korek idung... adusss geram tau... klu x dpt kuar kan bijih tu..maryam suh mama kuarkan... keh keh sowi la klu korang geli ek.. tp ni lah hakikat anak dara ku ini.... bikin malu sajek.... kusyuk benar dia melombong sambil tgk DVD.... ayahhh tgk la aksi anakmu ini... erkk jahat ke klu mama tepek pic ni ek???

6 comments:

Hirda Ibrahim said...

maryam,
sah leh berchenta dgn hardy.
mamat tu pun kaki korek idung. LOL
aku rasa derang rasa x selesa, bertepek2 dlm lubang idung tu.
selalu shahnun la menjadi mangsa clearkan idung hardy.. ;)

mrs khairul said...

ayo..samalah ngan kanda pun suka melomboong..tp aku ajar dia pas koreks kena basuh..kdg2 dia mls amik tisu lap kat situ jek...heheheh

re: sue..correction..aku x marah lah ko xkuar kan biskut as tuh..lgpun makanan dah byk..ko tau aku yg perabihkan nugget tau..pdhal ko grg utk anak2 kita,.teruks kan aku nih..

Sham Ummi Echa said...

hahahha...aku suker ko kantoi kan maryam tgh melombong nih...hahahha..

ko tau x echa dia suker jolok idung dia pakai jari..tp jolok sajer bkn brsihkan..dan echa paling x suker bila aku nk tolong brsihkan idung dia.. salu aku brsihkan masa dia tgh tido kt dlm keta.. bersungguhan aku melombong idung echa...hahhaha..lg satu echa jgk x suka potong kuku yer.. tensen aku ngan pangai bdk nih...

liwaniel said...

maryam...dah tak ayu la korek hidung..hehehe...

leh geng ngan irfan..suka korek hidung...kat org ramai pun boleh korek hidung...lepas korek, bagi kat kita pulak...huhuhu

Zanna_MamaBatrice said...

amboi anak dara
kemain layan korek lombong erk....
ok apa sue maryam pandai korek idung sendiri......kalu batrice now, mau gaduh ngan aku nak korek lombong dia tu...aku plak mmg geram jer ngan lubang idung dia tu sue.....coz' kalu nenek dia yg mandikan.....mmg takat jirus air jerlah...tp aku yg mandikan, sampai idung aku settle kan...he he he..esp kalu dia selsema....

Intanaziela said...

adoi...maryam...comeynya gaya tu?...

Related Posts with Thumbnails