Followers

Thursday, January 08, 2009

Thank you lieya :)



panas..panas..panas....hehehe ...yeyeyeye..dpt hadiah dr lieya..ala yg teka-teki mana satu lieya tu...thanks lieya..tp sowi td aku kuar..xde rezeki nak jumpa ko... muahhh suka aku.. dah selamat aku letak atas meja.. nanti aku amik pic ek.. bukti tu.. thanks...

4 comments:

lieya_latif said...

hi hi hi...kejapan ko dah buat entry ..... aku suke laa tmpt keje ko sue.....sebab tu aku malas nak pi presint 9 nak pass adiah nie.....tmpt crowded, lagi2 kat food court tuh.....

harap ko suke yeak sue.....ikhlas dari aku....ko letak pic maryam yg manje tu tau....kalo tak nanti aku pun ngadu ngan abbit maryam ha hahaha ha.....sweet!!!

Mama_Aqish said...

SAPE KATA SUE TAK KENA TAG...HE...HE...TENGOK KAT SENARAI NAMA TU KAN ADA NAMA (SUE @ MARYAM & CO)

Iena@MaMaJannah&Rizqi said...

wah dapat hadiah dari lieya..biler lar lieya nak turun tangkak bagi hadiah kat kak iena..
su kejer library ker??

Puan Iza said...

kalo dpt adiah mmg suka kan...:-)

Related Posts with Thumbnails