Followers

Thursday, January 22, 2009

maryam lagik!!!


hari ahad br ni kan ada AJL ..bukan men suka maryam ...siap amik spek mata..nak nyanyi sama ( x tau apa yg dia nyanyi pun..)+ menari..hahaha ... mmg selamba abeh... sempat jeling kamera...

7 comments:

Puan Iza said...

hehehe...minat muzik2 ke si maryam nie...siap bergaya dgn spek itam lagi masa live AJL ek....

Sham Ummi Echa said...

suker tgk maryam kt umah..comei jer baju dia.. kalo aku amik gambo echa kt umah..harus bolen jer..echa kt umah xmo pakai baju okeh..pkai diapers sajer.. skt ati aku nih tgk dia bolen cam2..x kira sejuk ker panas dia nk pkai diapers jer..

Zanna_MamaBatrice said...

wah maryam
dah tahap artis nie
artis pun kalah oooo

Jasfyra said...

cayalah maryam...heheh

yong said...
This comment has been removed by the author.
yong said...

hahaha maryam pun layan AJL jugak ye..

chem kan ari tu, time stacy n ziana zain nyanyi..dia konker habis tv! siap nyanyi dengan botol susu jadi cam mikropon. aku time tu dah antara dgr tak dgr je artis berdua tu nyanyi..duk dgr suara chem je le menjerit tarik suara nyanyi!
aduh...

Hirda Ibrahim said...

habis la sue.. anak dara ni ada chances nk jadi artist ni...hehhe

phewitttt.... cam saloma pun ada... :)

Related Posts with Thumbnails