Followers

Wednesday, December 24, 2008

Hi-Tea @ Yayasan Al-Bukhari

4 p.m @ Yayasan Al-Bukhari 19/12/2008 sy + kwn2 terima sijil penghargaan daripada Yayasan Menjenayahkan Perang ...sijil disampaikan oleh Dato' Sri Utama Dr. Rais Yatim... berdebar sggh..nasib laju je semua..kureng la( sket) debaran... hehehe

Warga Perdana Leadership Foundation

warga library

terima sijil ketaq lutut wooo..ramai sggh juru gambar...malu aii wartawan ramai masa ni..(mcm la derang nak amik pic aii..hihihi)


teman semeja ..rose & cik yah..

sulie & me tgh nak mkn roti jala.. sedap ohhh

sapa kenal dia??? angkat tgn... sgt sporting mamat nih.. senyum jek.. hehehehe masa ni nak blk dah tu yg sy ngusung laptop kt blkg.. x berani nak tggl dlm keta...ilang mampus ..reta opis plak tu..huhuhu

11 comments:

Jasfyra said...

meriahnya majlis...senyum sokmo suma org..hehe

Azie said...

amboi sue tgkap gmbr ngan mamat tue yer...hehehe x bf aku tue...ceh...perasan...hihihi

oliole said...

baru nak cakap mamat tu ex BF...tapi azie lebih cepat...
kakakakakkaa
tuan tak datang ke?
itu barulah ex bf saya...kakakakakakak

oliole said...

tun...bukan tuan laa...

Sham Ummi Echa said...

glemernya ko..ramai paparazzi amik gambo yer..

sapa x kenal mamat tu...zulhasnan kan..cheh..cam kwn2 jer aku sbt..

Puan Iza said...

wah! dapat sijil ko sue...siap ada kameraman lagi...tak masuk surat khabar ke? hehehehe

eh, sue, cantiklah lukisan yg kat dinding tu...tg tmpat gantung dan piring tu pun cantik...ko beli kat mana nie? aku nak pi terjah gak laa.....murah lak tu....nnt kasi tau aku yea...

Mama Mya said...

wah bestnye dapat sijil hehehe leh pinjam sijil tue hehehe

pssstt sue awak kena tag hehehe

re = oo maryam suka main make up gak yer hehehe leh ler geng sama cik mya hiks

wanie said...

wah sue..siap dapat bergambar ngan mamat tu lagi

yong said...

kehkehkeh

sampai ketaq ka pala lutut hang???

gabra ek..

lieya_latif said...

best ko sue....selalu ade majlis cenggini...dpt jumpe org besar2.....kalo aku pun tak lepas kan peluang amik gambar ngan depa......

Zanna_MamaBatrice said...

amboi...mentang2 majlis makan free...senyum dari awal sampai akhir majlis yerk...

mana tun sue...keh keh..

Related Posts with Thumbnails