Followers

Monday, November 17, 2008

saya letih...

Salam semua,

mggu lepas + mggu ini sy agak bzz... mlm2 blk dah penat x larat nak buat n3... sebenarnya byk benda sy nak tulis, nak sy diarikan.. tp sy sgt letih.. tido /baring lg beshh...kann?? dari jumaat sy sakit gusi..gusi sy pecah pasal nak tumbuh gigi geraham bongsu... adakah itu bmakna sy muda lagik..(sila jgn muntah eh..) sebenarnya dah pecah lama tp gigi sy ni kuar sket2.. 2-3 bulan sakit semula.. sampai la kuar suma gigi itu.. pasti sy akan menderita selama smggu..ohhhhhhhhh serba x kena.. nak berus gigi, nak mkn sakit.. ketawa pun sakit tau.. xleh buka mulut besar2.. huhuhu sampaikan nak bcakap pun sy malas... xde mood... betoi la org kt klu sapa sakit gigi jgn cari pasal.. har har har... pemenang kuiz ari jumaat br ni ialah mimi@mommynajeeb eh.. tudung tu kaler kuning cair.. :)


sy rasa sgt2 letih dgn org yg nak org lain jg perasaan dia je..sedangkan dia x pk perasan org lain.. cam dia je yg betoi.. yg bagus + baik ... sy penat dgn kerenah org2 yg mcm ini.. sy tau + sedar sy bukan org yg baik ... setiap org ada kelemahan masing2.. tp sy cuba yg tbaik..

khamis lepas masa sy drive otw ke umah sy ada tdgr dr. fadillah punya nasihat.. eloknya klu kite berada disekeliling org/kwn jgnlah kita bfikiran negatif/burok2..kelak akan mempengaruhi minda org lain juga... pd sy nasihat itu amat bguna.. at least sy sentiasa ingatkan diri jgn pk x baik pd org... sy insaf... aura negatif mudah mempengaruhi kita suma... apabila kita masuk masjid kita tenang..sebabnya kita pk kita nak beribadat..masjid adalah rumah Allah.. fikiran kita positif... sy harap sy akan sentiasa positif dlm hidup.. sy harap sy akan sentiasa memaafkan, menerima kelemahan org lain...dan ingat kejahatan, kejahilan, keburukan sy... moga Allah permudahkan segalan urusan sy..

Amaran : ini cumalah luahan sy ..komen2 yg x bernas adalah sama sekali tidak digalakkan... berilah sy ruang utk luahkan apa yg sy rasa... berikan hak sy utk menulis di dlm blog sy ...


Related Posts with Thumbnails