Followers

Thursday, November 20, 2008

rindu sama budak ini!!!




tetiba rasa rindu sgt kt annur iman syahirah ni... adakah maryam rindukan mama jugak??? serius sy rindu sangat2 kt maryam..rasa cam nak nangis plak nih... adikk mama syg adikk... x sabar nak tggu ptg :(

maryam selalu kt..adik sayang mama..sambil peluk sy.. :) sweet sgt... klu dia buat salah dia kt.. oyeeeii mama ... terus x jd marah.... maryam dah pandai kt veli gud! sambil tegakkan ibu jari..(cikgu dia ajar ..) ummm delicious klu sedap.. hihihi la ni tiap2 ptg ajak p jalan... tp mujur dia x nangis klu bw dia blk umah pun.. dia faham mama & ayah penat... al-hamdulillah

16 comments:

MAMAMENCAH said...

Tengok muka Maryam (boleh ke panggil maryam?) atau si Iman ni... buat saya kerinduan jugak kat makcik kecik yg buas kat umah nun...

Sekali pandang, ada iras2 anak dara saya sikit si Iman ni.. (asal nampak budak pompuan jer, semua jadi mcm muka anak sendiri!)mueheheheh

Puan Iza said...

hehehe rindu maryam ek..tapi betul arrr sue...kdg2 tiba2 kita jadi tingat kat anak kan...rindu tetiba jer rasa.....pastu tak sabar2 nak blk umah kan....

azie(mama auni& erin) said...

alamak ko nie sue wat aku terigat kat depa plak...huhuhu..

i'm ソソ said...

tiba-tiba saya pun teringat kat asha laaa....
lagi 2 1/2 jam...huhuhu..lamanya...

Fateen said...

dia ajak p jenjalan tu sbb nak spend masa ngan mama & ayah dia.. dh boring dok terperap kat nursery tu...

Mimi~Najeeb said...

veli gud girl..da byk patah2 perkataan yg dia belajar...ni semua yg buatkan mama dia lagggiii rinduuuu kt dia ye..hihi
sabar Sue..aku pun selalu rindu kt Najeebbb..uhuk..nk balikkk

Mama Mya said...

emmh saya pun tingat kat cik mya nie.. dok pikir cam ne nak berlawan ngan cik mya ari nie hahaha main perang2 kakakaka.. sue cun laa masa peknen hehehe..

Sham Ummi Echa said...

huwah...aku pon rindu kt echa.. da la dia x brp sht ari ni... apa la citer dia ari ni yer...

wanie said...

betul la sue..kalau kita kat tempat keje mesti asyik tgk jam je..tak sabar2 nak balik nak jumpa anak..

SSulieana said...

aku belum ada anak....so harus la aku rindu kat laki aku.....kuang3

Jasfyra said...

rindu jugak sama maryam..
jugak sama anak2 ku itew..

Cik Puan Mimi said...

sue, cerita pasal rindu nikan, akak mungkin kena out station awal disember ni.. 4 hari.. ala mesti rindu kat f & e ...

Iena@MaMaJannah&Rizqi said...

kak iena pun teringat kat depa..ndak2 time diord tak sihat ni..

Zanna_MamaBatrice said...

sue....ko nie buat all mommies pun terindu kat anak memasing la...
aku pun rindu kat batrice..sib baik ada gambar2 dia kt keliling aku nie..tp tak sama arr ngan keletah dia depan mata....

comel ler plak maryam ngan bunga tepi telinga tu...cam wanita melayu terakhir...
adoil lagi 15 min nak balik nie...
byk dah sentences maryam pandai erk sue...

Mama Mya said...

sue jemput datang blog kita yer..

BigMouth said...

Hi Sue...Hasanif ok jer kat office ni...hehehehe... ape kah komen ni ade kene mengene ngan entry ni...hahahaha
Ape kabar sue...sihat ke?

Related Posts with Thumbnails