Followers

Wednesday, November 26, 2008

joget ???

sejak akhir2 ni maryam pantang dgr lagu ..mesti dia joget...ni mesti blajar kt taska.. selamber jek.. hehe klu agak2 lg tu rancak dia goyang lebih ..klu nasyid slow jek.. hahaha... klakar tgk.. mcm2 skrg ni perangai dia.. p kedai mkn pun klu dia rasa nak joget ..dia akan joget atas kerusi ye.. nampak pemalu tp ..iskh iksh..... sabo je la.. dan paling penting..korang pasan x bj dia??? dia mmg ngaku dia org kedah.. sgt suka kan bj ini..siap nak pakai sepasang okeh.. adusssssss tensen2..

12 comments:

wanie said...

amboi maryam..pandai joget ye..leh geng ngan irfan la..irfan pun pantang dengar muzik..mula2 goyang kepala dulu, pastu baru goyang badan...sambil tepuk tgn...bila org tegur, tersipu2 malu....

muhaiyom said...

maryam ni pandai joget2 ni ikut sape yer...ikut mama ek...musti mama kecik2 suka joget..hahahah...menurun la perangai tu kt anak...suka2 je aku ni ..hehehe

eija28 said...

wah maryam pandai joget yerk...boleh join dgn iman nie....iman pun pantang dgr lagu rancak mesti nak joget...

Zanna_MamaBatrice said...

mesti comel si maryam joget2 erk sue
lg nasyid pun goyang2 erk maryam....goyang2 sopan gitew...

wah...bangga ler ayah maryam...anak cinta kedah...he he he....

Mimi~Najeeb said...

wahh..suka joget nih..bole gang joger dgn anakku yg mmg kaki joget sejak pandai merangkak lagi..
Maryam leh gang dgn aunty dgn aunty Hirda..hijau kuning warnaku..hihi

Idayu said...

dah besar ye maryam..ewah,cam auntie ayu kecik2 je.pantang dgr lagu..pasti joget.dah besar ni malula pulak..hehe. Hai..suka bola ke??

Sham Ummi Echa said...

maryam suka joget yer.. leh la geng ngan echa.. sama cam echa pntang dgr lagu jer msti dok goyang montot dia... leh la maryam berdansa ngan echa nnti...

Azie said...

sue sama lah ngan nonie suker joget...tambah2 klu dengar lagu tom tom bak..siap nyanyi lagi makyong dedek pecah sebijik tgl serangkap.

Mama Mya said...

wah menari sehati berdansa yer.. jom nari ngan cik mya hehehe..

re = sue memang cik mya suka skodeng dalam kain saya hahaha

Fateen said...

pandai maryam joget aaa.. nnt leh duet ngan Dania sbb Dania suka nyanyi..hhahhaa...
*insyaallah kalau kami jadi turun KL, kita g jumpa mana2 yea.. laa ni masih 50-50 sbb hubby pun masih penat..

Hirda Ibrahim said...

meh aunty nk nyanyi:
"hijau kuning daaarahku negeri KEDAH negerikuuuuu"..hahaha

tu sure en abu dok aim nk beli kalu dpt boy nanti.

maryam..hardy anak kedah tau...hahahah...

lieya_latif said...

wah kemaiin le anak dare ko menari yeak sue....ko rakam le lain kali....letak kat blog ...aku nak tgk weiiii...camne laa budak pemalu ni joget2....mesti kiut

Related Posts with Thumbnails