Followers

Wednesday, November 05, 2008

Genap 1 thn

Ada gaya cam minie mouse x??? imi la dandankan rambut maryam.. maryam klu ngan org lain baik.. suh tunduk..tunduk.. suh diam..diam.. klu ngan mama.... kem salammmmmmmmmmm

hari ni 5/11 ..genap lah 1 thn maryam dok kt Taska Zulaikha ingat x n3 INI kt fp? .... al-hamdulillah kira puas hati la.. kite jg sendiri pun x sempurna mana kan? jd sket2 punya hal x jd masalah.. ingat x pasal INI masa ni mmg risau sgt... tp benda dah jd.. lama gak maryam hencot.. sian sgt.. nasib xde apa yg serius.. klu x sy berenti keja tau.. setakat ini perkembangan maryam sgt baik.. klu mood baik pandai la baca 1-10 ngan betoi.. klu x... suke ati dia je nak sebut mana dl.. ABC plak lintang pukang.. hohoho Alif Ba Ta pun lebih kurang.. paling pandai baca doa mkn..siap blagu okeh... Fatihah klu km baca dia ikut la mana dia tau.. bzikir pun boleh.. paling suka klu dia & ayah bzikir.. siap lenggok2 badan... anak2...

sejak akhir2 ni pantang nampak mickey/minie mouse.. menjerit ok.. suka sgt dia.. setakat ni hampir suma brg maryam ada muka tikus itu.. muahahaha...siap kwn kt taska dia suh mama masing2 belikan puting mickey...kasut mickey cam maryam... adoii pening la mak pak budak2 tu.. adakah maryam dah jd DUTA kepada benda yg ada mickey/minie mouse??? ohhhhhhh

9 comments:

i'm ソソ said...

ada baik dan buruk hantar ke nursery...
peminat no.1 mickey...kenalah suruh mama bawa pergi disney land...barulah boleh jumpa dengan mickey

Jasfyra said...

sama ngan anak aku..suka mickey gak..alhamdulillah maryam serasi ngan taska baru ni

Mimi~Najeeb said...

pasni Mickey kena bayar komisyen kt Maryam la..sebab dia da tolong promote kat kawan2 kt Taska

mrs hafiz said...

hrp2 taska tu ok la kan.. walaupun ada anak buahku yg jd hero kat situ.. :p
kalau ada pape report je ye.. :p

Jue ~ mama DnD said...

kdg² tu ikut nasib gak sue.. ada taska ok..ada gak yg ko.. kalo maryam leh duk setahun tu kira ok lah kan.... yelah mcm sue ckp kecik² hal xper lah... kdh sendiri jaga pun leh jd gak benda yg kita x ingin... ni kire nak jadi wakil mascot mickey ker...? ok lah tu dah tau apa yg dia minat...dalila? apa dia minat pun mama dia tatau...huhu

lieya_latif said...

alhamdulillah maryam serasi ngan penjaganye....tu yg penting kan sue, lieya pun sanggup anta anak jauh kat sri kembangan sedangkan dok kat putrajaya sebab taska skrang ni okey...

wah maryam jadi trendsetter kat taska laaaaa....cayalah

As said...

sekejap jerk masa tuh berlalu...
dah 1 thn erk.... ada baik & buruk nyer anto nursery ni... hmm suka tgk maryam... kalo adriana anto nursery tentu dia peramah skit kan...

wanie said...

comei nye maryam buat muka gitu...suka mickey ye...
bagus la taska tempat maryam tu ok..sekarang susah nak cari taska yg ok ni...
sejak tak keje ni, irfan dah lama tak ke taska...dah tak pandai bergaul pulak dia

Zanna_MamaBatrice said...

alhamdulillah sue
maryam serasi kat situ..
yelah...benda kecik2 tu ok lagi ler...tp kalu jadi benda2 yg tak sepatutnyer...kita kecewa jugakkan sue....mmg ler kalu kita jaga, benda nak jadi tu jadi...tp at least dpn mata and kita tahu .... kalu kat luar & atas tgn org nie...kita tak tahu perkara sebenar...he he he..memandai jer aku....

btw....comel ler maryam...ooo..peminat no 1 mickey erk...mmg sesuai ler maryam...pasti mintak komisyen erk coz' maryam jadi duta mickey......

Related Posts with Thumbnails