Followers

Saturday, October 25, 2008

Yuhuuuuuuuuu..haiiiiii

horeyyy..hari sabtu dah... pas en abu blk keja ni nak p hemopati kt pkns bangi.. ubat sapa lg..maryam anak syg sy tu la.. hihihi... esok plak nak p umah k.mimi ..yuhuuuuuu k.mimi km akan memeriahkan besday F&E insya-Allah :) pastu klu jd isnin plak nak p melaka..jalan2 cari mkn.. harap2 jd lah ye.. maybe x updated ko 2-3 hari ni.. aii kan bz ...see u later !!!

4 comments:

Ayong said...

seperti biasa..jadual weken sentiasa full kan. adoii mak aku dah bising2 ni tanya bila nak balik seremban! :)

weh..aku dah buat puding roti ikut resepi hang tu..hehehehe hangusssshhh cikitttt. tu aku dah tepek kat blog spt yg kau suruhkan itu.. :)

i'm ソソ said...

saya ahad ni pun ke melaka... bukan jalan-jalan cari makan...Tapi cuci rumah dan beli perabot..kalau ada pergi, rogerlah saya...zana mungkin pun akan ke melaka....

azie(mama auni& erin said...

aha...bz nyer kawan ku ini..jgn luper bawa balik ole2 dari melaka yer...

Norsham said...

ha. dh alang² ke melaka tu. zoom lah ke penang sekali (mcm lah dekat. haha!)
enjoy the long weekend. slamat pi slamat balik okeh : )

Related Posts with Thumbnails