Followers

Thursday, October 09, 2008

Raya Ke- 3 @ Raub

Km kan sampai kol 2.00 pg gitu so agak malas2 nak bgn la ari tu.. kol 9 lbh br bgn..mandi-manda.. siap2 nak cari mkn... erkk mak tok maryam dah mula bniaga semula..so km p pasar jumpa mak tok jap then p pekena roti canai, teh tarik n telur 1/2 msk..yummmm..hiks..

pastu blk masak2 plak utk mkn tghari..rehat lg.. tido2 lg..ptg dlm kol 5 br p umah sepupu ..p 2 biji umah je.. ujan la plak.. blk umah dah magrib.. sowi eh..sy mmg x amik pic pun ..segan plak nak kuarkan kamera..huhuhu rugi wooo..

korang layan pic maryam mandi ni je la..hahaha ayah dia saje nak kenakan maryam....maryam pun pandai plak buat muka sedih... sian dia ...ayah buli eh...


kepala sy ala2 berat sket..hahaha ptg td (8/10) ada jamuan raya tajaan kolej sultan abd hamid kt opis TDM kan bekas pelajar sekolah itu.... kambeng golek..hihi sedap weh.. sy mkn satey n kambing jek..x mkn dah sampai la ni.. minum coklat panas jek.. tp sy akan gagahkan diri menghapdet.. sila la jenguk blog sy byk kali ari ni..chaiyok2.. gagah siapkan nih...


9 comments:

Jasfyra said...

ita kat raub ni sue? :)

Zanna_MamaBatrice said...

kemain en abu buli maryam erk
cun plak anak alien sorang nie...
hik hik hik
wah, raya ke-3 mak sue dah berniaga....cayolah...

Iena@MaMaJannah&Rizqi said...

Keh..keh..kelakonyer rambut maryam..mentang2 dah lepas bulan posa...rambut pun dah mcm tut..tut..

Hirda Ibrahim said...

hahaha..cian maryam kena naya ngan ayah dia... yg bestnya dia dok diam lak tu...

i'm ソソ said...

tajamnya tanduk maryam...hehehehe

saya jelous sue laa...sue begitu dekat dengan TDM...

Ayong said...

hahhahahaha awat dah cenggitu tu?? ciain maryam ye...tapi tetap kiut miut lah...

Cik Puan Mimi said...

wah ada tanduk teletubies la plak.. ni kerja sapa lak ni.. ooo en abu buli maryam yer.. cian maryam..

nanti datang umah auntie jangan lupa pakai baju ikki mosh yer sayang

Mimi~Najeeb said...

akhirnya aku dah baca entry raya ko Sue..aku baru balik KL kelmarin. Aku hangkut laptop sekali konon nak tinggalkan jejak kat blog kengkawan..tapi hampeh sunguh kt CH, broadband slow mlow..

Nandre The Legend said...

ya, aku sedang posa ketiga...

tak bule makan.

Related Posts with Thumbnails