Followers

Thursday, October 16, 2008

Judual saya utk mggu ni...

Jumaat 17hb
- 9.00a.m klinik pakar ENT Hosp. Sg Buloh ~ janjitemu maryam ( me ??? cuti, harap maryam gudgurl la.. maybe km p bdua sajok... )
- 8.00 p.m rumah tbuka jiran atas
-10.00 p.m en. abu ada game @ PAS ~ me + maryam = ikut arr

Sabtu 18hb
- 10.00 a.m melawat baby br.. Iskandar Abu Dzar
- 12.30 p.m p rumah ****A mamam sana + umah tbuka k.aini tokei kedai ...
- 5.00 +++p.m mak tok dll. sampai dr Raub
- 6.00 p.m p pjaya ~ lepak2 + solat magrib @ masjid pjaya , mkn2 sempena bzday along

Ahad 19hb
- 9.00 a.m Pusat Akuatik Darul Ehsan ~ harap2 x hujan
- 12.00 p.m beraya reramai kt umah chu lan

25 comments:

Iena@MaMaJannah&Rizqi said...

wah buzy tul sue ni..
yg pasti Vitamin F (Free) bab makan2 nijgn dilepaskan...

Mama Mya said...

wah manyak xtvt yer mama maryam.. manyak open house yer.. bestnye

Sue@MamaMaryam said...

k.eina ~ hehehe harus la..so mlm esok n tgh hari lusa sy x yah masak.. hooreyyyyyy

watie ~ hehehe.. besh2.. mkn & mkn.. suka....

Jasfyra said...

penuh xtxt...kami pun penuh nampak nya nanti ...heheh

Sue@MamaMaryam said...

zuera ~ ye ke..cepat la buat jadual.. hehehe br nampak apa yg kite akan buat mggu ni..

eiNa said...

ermm sue.. sabtu cik piah dtg ek? kami pun nak p alamanda ptg tuh.. kut2 ler tejumpa cik piah syiokk gak.. xpun mai la umah beraya.. =)

Cik Puan Mimi said...

sue, 18hb tu pukul 12.30 nak pi umah terbuka tokey kedai tu, bukan sebenarnya nak gi umah hirda ker???

Sue@MamaMaryam said...

k.chik ~ jom jumpa kat area masjid :) calling2 la...

Sue@MamaMaryam said...

k.mimi ~ hehe ni jadual buat mlm td.. so sy kena tuko la eh.. ahaks..

lieya_latif said...

penuh jadual ko sue...best leee...dapur tak berasap he he he he tu yg lieya suke time2 raye ni..save dapur gas umah, sume mkn kat umah orang jek he he he he

eh maryam still kene checkup ENT lagi yeak...ingat dah okey....harap2 dah takde ape2 yeak

ala sue, tak dpt join mengkecoh2kan diri sabtu nie...hang amik gambar banyak2 yeak dan siler laa bagi aku jeles he he he he he sabtu ni pagi2 lieya dah bertolak....

wei, 9hb 11 sila kosongkan diari yeak....aku nak booking ko sefamily....

Hirda Ibrahim said...

sue,
ahad tu 19hb laaa...
btw... ko pi swimming dgn sapa? nk ikuttttt....
aku semenjak laki aku tiap2 ahad off ni menggedikkkk je nk berjln2...

i'm ソソ said...

banyaknya aktiviti sue...

Sue@MamaMaryam said...

lieya ~ hehehe itu yg aku suka...murah rezeki sapa yg buat rumah tbuka ni tau.. haah maryam still ada app lg.. tgk camne..harap2 xde apa2 la.. insya-allah aku akan amik pic manyak2..muahahaha

hirda ~ ha ye la..x perasan aku..tajam sggh matamu itu hirda.. ahaks... aku p ngan family aku la..moh la ikut sama...x kisah pun.. jom2... ko jgn segan family aku suma mcm aku..mesra alam gitu..hihihi...

oli ~ ala sy tulis tu yg nampak byk xtvt oli.. cuba oli buat..mesti nampak bz jek.. hehehe..

Mimi~Najeeb said...

woh..padat nyer jadual Maryam dengan ko Sue..ni kalah menteri nih..hihi
Pusat Akuatik tu ada swimming pool utk kanak2 ye? ada kelas tak ?

Sue@MamaMaryam said...

mimi ~ hehe ye la cuba ko buat gak..mesti nampak padat cam aku..hehehe ada kelas x hengat la bape dlm rm150 kot...aku tggu maryam besar sket..nak anta gak kelas renang...

azie said...

amboi padatnyer jadual ko..klu aku ada mesti padat jugak kan..huhu sedih tau..bl aku nak p sana nie...tensin

Sue@MamaMaryam said...

azie ~ ye la mesti padat pasal kite p jenjalan sama2.. beshnya..rindu la kt ko ...

Fateen said...

seronoknya maryam, asal cuti je mesti ada aktiviti..ni maktok nak sampai plak ye, sakanlah nanti..
**ngerinya budak yg tgn tsepit tu..risau sgt sbb dania skang pun suka sgt kalau naik escalator..kaki mmg pakai selipar tp dok letak atas rell tepi tu..hishhh...

Luth Textile said...

salam..

japg kak mai blog luth.. amek award..
khas utk anda, blogger yang rajin..

~fiza~ said...

salam sue..
waa dah pindah umah yerk..
aktifnya kat sini yer...
memacam stori ada...
waa penuh bangat xtvt2 tue..
weekend yg free pun ada xtvt yer.....
ops lupa nak ucapkan selamat ari raya, maaf zahir batin dari kami sekeluarga...
psst comei maryam yer.. dah besar dier........

~aza...as / ummie afiq~ said...

amboooiii...padat betul jadual cik sue kita ni hujung minggu ni...jangan lupa update ok :D

Sue@MamaMaryam said...

fateen ~ al-hamdulillah seronok km suma.. bukan selalu dpt kumpul2 kt umah km..hihihi. ye la.. aku pun ngeri tau bila ingat budak tu...sian dia..

luth ~ hehe..ok akak terjah blog kamu.. thanks...

fiza ~ hi..tq sudi msk blog km plak.. huhu ye arr dah jarang updated fp.. hehe besa la reramai ada padat la xtvt km..klux dok pegi mall jek.. hehe slmt ari raya :)

k.aza ~ hehehe insya-Allah..

Eina said...

sue,
masuk pusat akuatik tu kene bayar ker? Berapa RM? Selalu gak tgk ramai org swimming situ tp x pernah singgah. Inagt one day nak bawak2 la anak2 swimming situ.

Eina said...

sue,
skustik tu start buka kul berapa? 9.30am ker? so kalau anak umur 7 thn kena bayar la yer? ok la kalau RM2.50 jer dewasa...ala anak2 jer la nak swimming.

mrs hafiz said...

aritu ingat nak pi rmh ko wat surprise, tp kau gi dr kan..
hows she?

Related Posts with Thumbnails