Followers

Friday, October 24, 2008

Jom solat...


pic maryam masa br lepas solat ngan ayah...sy dok cari telekung saiz maryam tp x jumpa lg.. klu korang tau ktne leh dpt bgtau eh.... cikgu dia bgtau kt taska dia dok berebut telekung anak cikgu.. dia nak pakai gak n ikut solat..so sy bg la tudung camni satu utk tggl kt taska...cam angkasawan pun angkasawan la ye x ayah??? moga maryam jd anak yg solehah !!! mama & ayah sayang adik satu dunia !!!

14 comments:

i'm ソソ said...

sejuk hati mak bapa ada anak yang solehah

eija28 said...

comelnyer maryam pakai tudung....cam ibu arini....

Norsham said...

sue. ada try carik kat jln masjid india? x slh akak kt sana ada : )

Cik Puan Mimi said...

untungla si maryam nak pakai tudung.. emily tu kalau pakai tudung pun tak sampai 5 minit. pastu dah cabut

lieya_latif said...

yela sue, cube cari kat jalan masjid india....rasenye ade....

bagus maryam nie...sejuk perut ko sue....

Zanna_MamaBatrice said...

sejuk perut ibu mengandung kan sue
sejuk mata memandang..
semoga maryam tetap terpelihara sehingga dewasa...
comel ler maryam buat muke chicky camtu.....

zana pun ingat nak cari telekung size bebudak nie....

Iena@MaMaJannah&Rizqi said...

alhamdulillah, maryam dah ader ciri2 muslimah sejati...jannah mcm emily gak..sekular tul anak dara kak iena tu..
memang susah nak cari saiz budak ni..masa p bandung pun tak der jual..
ingatkan nak buat sendiri jer..

Mama Mya said...

alhamdulillah.. sejuk perut ibu mengandung

~aza...as / ummie afiq~ said...

sukeerrnyeerr tengok muka comel lote maryam tu pakai tudung...maryam suker buat muker camtu bila snap gambar dia eekk??? :)...cuuuteelaaahhh

~~ciklinn~~ said...

alahai sue comellnyer anak dara mu ini..gerammnyer.......senyuman tetap sama.....

Mimi~Najeeb said...

sejuk perut ko mengandungkan Maryam..Alhamdulillah

Ayong said...

bagus lah...biasakan dari kecilkan..

chem aku belikan telekung kat bangi..kedai2 yang jual kitab2, quran bagai tu mmg ada jual telekung budak2 kecik ni..

wanie said...

comel maryam pakai tudung tu...
bagus nye maryam..kecik2 dah nak blajar solat...alhamdulillah

Hirda Ibrahim said...

dh rupa ko maryam pakai tudung ko..

hardy kalu aku pakai telekung, dia melalak2 soh aku buka, pakai songkok cam dia... x ke sajaaa je nk menghanginkan aku???

Related Posts with Thumbnails