Followers

Thursday, October 09, 2008

Fraser 's Hill Part II

Sambung2..gigih ni menghapdet...hihihi sebenarnya pic byk sgt..bpinar mataku ini tau.. so dah tentu2 lah pic km je yg byk..hehehe padahal p satu family.. :P

lepas mkn..kemas2..pagi taman pmainan la plak..suka la budak2 nih... ada byk sgt slide..rasanya suma maryam main tau.. sampai x mo blk.. suma pakat2 kt nak tgglkan dia br dia nak blah.. iskhh..
tgk la..main pun maryam nak ngan kakak..masa ni sy rileks jek..kamera cu mir yg pegang..dia la yg dok menembak pic suma..bagus2..rileks lg sy nih...


suka sgt tgk pic ni.. maryam nampak sgt ayu...nasib maryam bjaya kurangkan sengihan dia..opssss ...masa ni kt masjid.. pastu byk bunga ros..km petik la 3-4 kuntum..imam masjid ni kwn mak tok maryam ek.. rasa bsalah tu kureng la.. masa jumpa dia mak bgtau la km amik bunga nih.. hehehe..km tgh tggu ayah, abg sy n along blk dr jungle tracking...dr tempat km ber bbq tu derang msk utan n kuar kt masjid ni... dlm 30 minit gitu...klu ada org boleh bw keta sy ..sah sy ikut sama tau.. lama sggh x msk utan... en abu siap kt rugi x bw kamera..cantik utan bukit fraser nih... len kali kite p lg ek bi...

bunga ni sgt cantik..kt luar masjid..harusla amik pic.. tp maryam x mo plak dah.. iskh.. geram sggh .. dia bz nak blari sana-sini..

km la ni..tpaksa la masing2 buat bunyi supaya maryam pandang kamera..

pastu terus lari p kt kakak dia..cam sthn x jumpa..budak ni bertuah sggh la..masa ni br pas tuka bj dia.. dah kotor mkn mcm2..

nilah keluarga kecil km.. yg xde pak tam sowang..dia keja daaa..sian dia.. x lm lg tambah sorang cucu mak tok.. lg 1 je insya-Allah.. setakat ni mmg maryam la yg dimanjakan..xde baby lain dah.. maryam asyik kena buli je..ramai yg syg kan dia :) hehehe..jap2 dgr maryam bising.. acu buat adik..along buat adik.. kaki ngadu nih..

lepas bgambar suma ..km p mkn plak kt kedai..huhu mau x gemuks.. mkn je..siap satey, yee mee, kentang goreng.. hahaha...mkn sampai lebam!!! pastu blk tu..x penah2 sy n adik (cu mir) mabuk... cu mir siap muntah lg ..nasib sempat berenti..jlnnya..dasat..mcm ular kena palu.. maybe sy mkn byk sgt kot.. ikshh.. sampai umah mlm tu suma tbungkang..penat + kenyang .. suka la..nanti nak p piknik kt pd plak xpun p mandi kolam je la..lama x bw maryam swimming.. insya-AllahJustify Full

7 comments:

eiNa said...

wahh suma ada..lamanya x jumpa Cik piah..tak singgah SP ke ghaya thn ni sue? awat x mai umah..

Mama Mya said...

wah comel n ayu maryam berbunga lagi..wah syioknye piknik.. sonot nengok meriah jek..

Jasfyra said...

cantik nya bunga2 tuh...eii, baju maryam tu sama cam arissa nya..hehehe.ye ar beli kt sapa lak kan..nanti kalo jumpa leh ar pakaikan baju tu sama2...

Hirda Ibrahim said...

best ek?
nk pi gak le. ko tau tak, last aku pi bkt faser masa aku darjah 6. heheheh..

lawa2 baju maryam koooo....suka aku...

re: aku x lepak lama pun umah niza... 30mins ++ je...pasal dh petang & nak ujan.

Ayong said...

kau tau tak sue..aku tak pernah jejak fraser hilllllll muahahahahhaha. meh la bawak aku..

mrs hafiz said...

sonok la maryam dpt jenjalan ngan maktok dia...

derang buli ye.. xpe nnt maryam kene tmbh geng, kasi buli derang balik..heh

Fateen said...

sakan sue g jenjanlan bukit fraser yea..sampai mabuk2, sbb kenyang sangat tu sebelum turun..jalan plak mcm ular kena palu..takpe.. lenkali kita g bukit fraser sama2, boleh budak2 tu main sama2.. seronok dtg bertandang ke rumah family sue..cuma kadang tu rasa masa suntuk sgt..

Related Posts with Thumbnails