Followers

Tuesday, October 14, 2008

Demam..& MC today !!!

sakit tekak + batuk = demam .. huhu jumaat lepas maryam mula selsema.. bjangkit ngan budak2 kt taska la tu... mujur dia x demam..tp meragam gak la.. idung tsumbat.. sy plak ahad tu mmg dah ala2 nak demam..dok seram sejok.. smlm pun gagah je p opis..mkn panadol je.. tp pg ni mmg x larat.. ni pun br pekena ubat klinik..jap lg nak tido :) (sila jeles ek ) hehehehe ok nak berehat ni..tata uols ....

klu rajin jap lg sy hapdet...uhuks...

11 comments:

Hirda Ibrahim said...

weihhh demam pun sempat update blog tuhh..

maryam mana? dgn ko ke ko hantar nursery?

get well soon k?

Zanna_MamaBatrice said...

demam2 pun cargas ko update blog erk sue..
xpe xpe...motivasi diri biar cepat sembuh kan sue kan kan kan..

cepat gi makan ubat sana...
biar cepat sembuh demam ko tu sue...

Ayong said...

weh sue..aku pun dah demam jugak nih..kenapa dgn kita ni sueeeee...hehehehe

semoga kita semua cepat sembuh ye..

Jasfyra said...

ciannya ko sue..demam ek.mkn ubat ikut time tau
tp aku jeles ni...ko xyah keje..uhuuksss
cpt sembuh tau

eija28 said...

demam2 pun ko hapdet blog....nie demam ada apa2 ke sue...hik hik hik

Fateen said...

amboi, dah sakit cenggitu pon dan lg cilok masa update blog...heheheee, g lah tido je..sok lusa baru update..

wanie said...

demam2 pun sempat update blog ye...demam byk sgt makan kuih raya kot..hehehe...semoga cepat sembuh...

~aza...as / ummie afiq~ said...

demam beraya sakan keerr??? ;)

Cik Puan Mimi said...

walaupun demam, blog tetap blogkan???

ok la sue,ni asyik tido jer kang, jangan lupa makan ubat tau

mrs hafiz said...

demam raya ehhh?

leen said...

hu hu..sian dia demam..so +(ve) ker? kuang kuang kuang...

ermm..mana gambor cupkek mu? rajin mama maryam nih..

iron tu akak pon sgt berkenan..tp tok leh beli besar2 at this moment..psl umah ni dh sarattt bebenor dgn toys..ayahnyer pon jeling jer kalu nk beli yg iteww..(mcm aku lak yg nk main eak..)

Related Posts with Thumbnails