Followers

Thursday, September 18, 2008

terima kasih hubby !!!


En. abu sgt memahami minat wife dia nih..so dia hadiahkan frame & loceng vantage ni utk sy :) terima kasih bi....love you... dan juga en abu daftarkan sy ahli vantage...syok2..pasni leh la selalu belek katalog vantage .... leh simpan duit utk membeli-belah ..hiks... sgt2 tperanjat bila dpt hadiah ni..x sangka en abu sokong minat sy...terharu ok..ye la masa sy dok cerita itu ini..tunjuk kedai vantage..dia buat dek jek..rupanya dlm diam dia nak hadiahkan sy rupanya... tu yg buat sy sgt2 tharu... mgkn stgh org pk membazir ..bukan murah.. 2 benda ni je dah dekat rm150.. mujur la en abu x pk camtu... rasa dihargai la minat ku ini.... btambah koleksi.. sukeeeeeeeeeeeee.....

penah baca x komen en abu kt N3 besday sy ? ala yg ini

Hi cayang,

Heppy 27th Bzday anniversary to U ..mywife. Hadiah??..ada hadiah malam ni tapi kena la tggu adk tidoq dulu baru la syookk...:-)

hepy birthday..


heppppppp jgn pk yg bukan2... dia ada hadiahkan sy something...& ada utk maryam gak.. saje dia buat gempak... notti sggh.... hihihi... bukan apa maryam klu hadiah kite dia bz nak tulun bukak kan... hadiah2 atas ni pun dia tulun gak...klu dia izinkan sy tepek...



terima kasih kpd suma yg komen sempena bzday sy !!! terharu sgt ok... sowi klu sy x sempat reply ek..ada sket bz..mlm ni ada majlis buka posa kt opis..TDM & TDSH insya-Allah ada... sy cam besa kena handle merchadise PLF.. ramai yg tanya en abu belanja otel manakan?..kt Quality Hotel sajokk... al-hamdulillah... mknan suma ok... smlm timbang dah naik semula 1 kg.. huwaaaaaaaaaaaaa br nak senang ati tgk angka 5 tu (59kg jek).. udah naik 60kg semula... adoiiii beratnya daku... iskh.. adakah faktor usia.. (hihihi) x pe sy akan gigih bdiet semula... cepat naik ..senang turun.. iyer lah tu...

15 comments:

azie(mama auni & erin) said...

coppsss.ewh sue..en.abu sgh memahami mu...jeles tau...

azie(mama auni & erin) said...

wah sue xtido mlm la ko yer..aku pun suka gak..bl plak aku nak dapat hadiah nie zam wat de" jer..uwaaaaaa....

mrs hafiz said...

pasni kau leh belek catalog la pulak.. aku tau kau hepi dpt hadiah ni.. hadiah mahal ke murah bukan pembaziran okeh!

ohh org sana tak jemput aku pun ye buka pose..ni nak majuk ni.. mentang2 la aku dah anak tiri skrg ni.. mcm la aku takde berbakti pada depa.. takpe takpe..

naik 1 kg je rini.. esok2 turun 3 kg.. :)

Jasfyra said...

sue, aku pon tumpang gumbira ko dpt hadiah tu..aku tau ko mmg suka gila2 menda2 camni...bagusler en.abu, memahami minat isteri dia..
aya en.abu tu notti sgt...kekekekee...

Zanna_MamaBatrice said...

hu hu hu..collection vantage tu sue..
bagus ler cik abu sokong w/pun dlm diam2 tu....siap daftarkan keahlian lagi...lepas nie boleh ler shopping vantage ngan sue plak...

hik hik...bc comment cik abu tu...memula ingat ...ehem ehem jer.....sib baik sue terangkan erk...yg tu tak kira ler hadiah erk sue kalu dpt pun..hik hikhik

kim salam kat TDM & wife erk

Cik Puan Mimi said...

sue, bestnya dapat hadiah tu.. pandai gak en abu tu, dia bagi frame.. nanti letak gak gambar dia sekali kan kat dalam frame tu.. heheheh jangan mare, gurau jer..

sue, dah jadi member vantage ker? camna nak jadi ahli ek?? jadi member tu ada diskaun ker? boleh la beli dengan sue jer. heheh.. kita nikan ada minat/hobi yang sama.

Mister Amien said...

Hi cayang,
Heppy 27th Bzday anniversary to U ..mywife. Hadiah??..ada hadiah malam ni tapi kena la tggu adk tidoq dulu baru la syookk...:-)
hepy birthday..


aaiii...encik abu ni selalu je wat saspen..lain kali dok jgn boh komen camtu, blogger2 ni lain sket pemikiran mereka especially papa nandre...banzaaiiii...

SSulieana said...

wei bleh pinjam loceng tu masa PDS nanti....hehehehehe...shantiknyeee!!

Ayong said...

hohoho kalau sefahaman cenggini..alhamdulillah kan...kalau umah aku tak dapek lah weh nak berbunga2 ni bagai....kalau kau dtg umah aku kan.kau hanya akan jumpa sejambak bunga jek..tu pun atas meja makan...nasib le kan, berlaki kan budak ID...:)

shafa said...

bestnyer dpt adiah vantage..
sng kl dpt asben yg paham kesukaan kite...

Hirda Ibrahim said...

hehehe..en. abu punya wish ala2 18sx la..
pandai en abu berlakon kunun2nya buat dekk kot citer pasal vantage kan?
takpe sue, ko collect menda2 ni skit2. lama2 penuh le lemari umah ko tu...

eiNa said...

wah besh nya dapat banyak adiah..
epi beday.. semoga panjang umoq.. murah rezeki.. betambah zuriat... happy selalu...

i'm ソソ said...

en abu so so so so romantik...bagi surprise 18sx...hehehehehhee

mia said...

aku tak minat dengan jenama vintage tp sbb en Hilal amat menggilainya so terpaksa la tanya ko..hehe..camne nak jadi ahli clubnye?

Anonymous said...

It is also possible Abercrombie and Fitch today to create your Abercrombie own custom polo shirts Abercrombie Sale wherein you can have your Cheap Abercrombie own logo embroidered Abercrombie outlet on the front of the shirt. abercrombie Jeans These custom polos are ideal for companies that are hosting an event of some kind. Abercrombie Pants They are also great to give away as promotional Abercrombie Tees items to company personnel for work well done. Clubs of all types take advantage of
Abercrombie Shorts custom polo shirts as do sports teams who wish to have all members Abercrombie Sweaters dressed the same when traveling together. Customized shirts are also great to use as staff clothing or uniforms for pubs, restaurants, hotels and a wide variety of other types of businesses.One of the most popular companies in business today that offers the custom polo shirts is LEADapparel. This online retailer offers custom embroidery services on orders of twelve or more shirts. The embroidery done is perfect and of the highest quality. Orders are processed quickly and shipped out within just a few days.

Related Posts with Thumbnails