Followers

Friday, September 26, 2008

Jawan tag Leiya


saya telah ditag oleh Lieya ...so sy dgn gigihnya (malam ini )menjawab..ahaks

Berapa pasang baju anda tahun ini dan colour apa?
sebenarnya ada 5 pasang tp 2 sy dah melaram...so tggl la 3 jek.. tema thn ni Kuning ( kurung phg ), pastu Merah ( kebaya ) dan Pink Peach ( kurung riau)

Makanan raya tradisional kesukaan...
lemang + rendang daging@ayam

Biskut raya kegemaran...
semperit & tart nenas

Bapa banyak duit raya anda dapat n spend kat budak
dapat dr en abu tiap2 tahun.. jumlah adalah rahsia...hiks dah tukar duit raya rm150 jek.. anak buah belah sy ada 3 org, belah somi 4 org..3 lg kt UK ..anak2 saudara kasi rm2 sajok..

Aktiviti malam raya
kemas2 umah, isi biskut raya & gosok baju raya, lemang/rendang n etc mmg buat dr ptg so mlm rehat sket.. tido awal pasal esok nak bgn awal ( thn ni sy dah ajak en abu p serbu lelong biskut raya kt a.star..x penah pegi pun..harap2 jadi tp mesti sesak giler arr)

yess siap pun so sy nak meng tag mereka ini plak..sila jaawab eh..

nieza

maria

amien

fateen

14 comments:

Hirda Ibrahim said...

kelassss... kalerful baju2 raya ko sue..
weihh.. baju kurung riau tu camna?

lieya_latif said...

wah glamer ko sue........ mcm2 kale baju kurung ko sue...kebaye merah pun ade...auw!!! merahnye mak ngah!!!!patut le ajak aku memborong kat pasar malam putrajaya ari nie....keh keh keh keh .... aku pun nak cari gak tudung....

sue, seronoknye spend duit raye sikit jek ....camlieya ni anak buah ramai....n demand2...note hijau tak mo...kurang2 nak merah2 keh keh keh tapi takpe laa layankan jek laa ...setahun sekali he he he he eh....

Iena@MaMaJannah&Rizqi said...

banyaknyer baju ko sue..siap ader yg dah melaram lagi..ni mesti kes tak sabo nampak bender2 baru...
OOO nak p pasar malam putrajaya ngan lieya yerk..nak borong sakan lah tu...

Zanna_MamaBatrice said...

meriah ler raya nie sue..
camner 2 pasang ko dah sempat melaram nie.....? confuse tu aku...
mesti ko nie jenis cam aku...pantang nampak baju baru, sure nak sarung.....skang nie aku tengah terseksa nengok baju2 aku tu....kalu tak kuat iman, harus dah pakai gi opis....sib baik boleh control lagi....

tak ramai erk anak buah ko....aku pun anak buah tak ramai, baru sorang...tp sepupu2 aku ramai yg kecik2 lagi....tu yg jadi ramai tu...

sue...postman dah cuti...sila ler ambil sendiri kad raya zana yerk....selamat hari raya maaf zahir & batin yer sue....

Mister Amien said...

alamak, aku kena tagged ker?

nak jawab lepas raya bleh tak? nak jawab camner, baju raya pon tak beli lagi nih..hhahhaa

i'm ソソ said...

saya pun suka lemang...tapi masa jawap tag tak tau apa nama lemang...ingat nak tulis pulut dalam buluh....last-last cancel aje...kakakakaka

`aza`~ummie afiq~ said...

sue...Selamat Hari Raya, maaf zahir & batin yeerr...beesttnyeerr semua oarng balik kg :)...hati-hati di jalan raya...bergumbira di hari raya :) kisses to maryam :)

wanie said...

beraya sakan la sue nanti...macam2 style baju raya ade

mrs hafiz said...

macik, tag ni kita dah buat la..
baju chiffon batik tu jadi bj raya eh sue?

Mimi~Najeeb said...

selamat berhari raya..maaf zahir n batin..kiranya ada terkasar bahse or tersilap kata harap maafkan ye Sue..berhati2 semasa memandu k..
Sakan ye baju raya mcm2 kaler ada..

i'm ソソ said...

p/s : kad raya sudah sampai...thank you very much

viruspadu said...

vp, En. Laloque dan An-Nisa ingin mengucapkan SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN

Nandre The Legend said...

ya, tiba dah hari raya yang mulia..
suhana bagi 2 ringget rupanya kat anak2 sedara dia. hahahaha dah tau dah tau...

Anonymous said...

It is also possible Abercrombie and Fitch today to create your Abercrombie own custom polo shirts Abercrombie Sale wherein you can have your Cheap Abercrombie own logo embroidered Abercrombie outlet on the front of the shirt. abercrombie Jeans These custom polos are ideal for companies that are hosting an event of some kind. Abercrombie Pants They are also great to give away as promotional Abercrombie Tees items to company personnel for work well done. Clubs of all types take advantage of
Abercrombie Shorts custom polo shirts as do sports teams who wish to have all members Abercrombie Sweaters dressed the same when traveling together. Customized shirts are also great to use as staff clothing or uniforms for pubs, restaurants, hotels and a wide variety of other types of businesses.One of the most popular companies in business today that offers the custom polo shirts is LEADapparel. This online retailer offers custom embroidery services on orders of twelve or more shirts. The embroidery done is perfect and of the highest quality. Orders are processed quickly and shipped out within just a few days.

Related Posts with Thumbnails