Followers

Thursday, August 28, 2008

YeYE NAk POsa !!!

Maryam&Co ucapkan...

Selamat Menyambut Bulan Ramadhan buat kawan2 !!! semoga puasa/ibadah kite semua akan diterima-Nya..Aminn

Mata kekadang salah melihat....
Mulut kekadang salah berucap....
Hati kekadang salah menduga.....
Maafkan segala kesilapan yang pasti Ada....


*** Mohon Maaf Zahir Dan Batin ***

25 comments:

Mama Mya said...

salam sue.. kita pun nak ucapkan selamat menjalani ibadah puasa.. kita pun nak minta maaf gak kalau ada tersalah kata, tersinggung mana2.. mohon maaf zahir dan batin.. yeyy nak pose dahhh

Sue@MamaMaryam said...

watie ~ wsalam.. sama la kite ek..jgn simpan dlm hati ye..manatau sy gurau kasar :) kiss utk cik mya..

SSulieana said...

maafkan aku jgk ek!!!selamat berpose!!!!!!

Sue@MamaMaryam said...

pn suli ~ tidakkk xde maaf bgmu.. hahaha gurau jek.. sama-sama la kite bermaafan.. klu x sia2 posa..hehe semua warga plf kan ala2 adik badek..sikit2 xde hal la.. sowi eh klu aku ada buat ko tensen...

Nazathul Hamimi said...

Sue, kak mimi pun nak ucapkan selamat menyambut puasa dan salam ramadhan..

semoga dengan kehadiran bulan yang mulia ni, kita sama2 dapat buat amal ibadah dengan lebih baik dan sempurna...

insyallah raya ni buat gathering raya nak tak?

nifalnin... said...

puan suhana, w/pun aku tau aku ni lg best dr ko.. aku tetap nak minta maap ngan ko w/pun ko memang dah lamer maapkan aku... aku x kesah, sebab aku tau ko sayang kat aku... pastu, aku nak kabor kat ko yg ko pun best jugak tp x leh nak celen aku...
wahahahahahha... larikkkkkkssssss.....

Sue@MamaMaryam said...

k.mimi ~ ye la..semoga amalan kite di terima Nya.. ok gak tu..besh2 x sabo nak ber gather2 nih..

nieza ~ oit..amboi diaaaaaaa..biasa nih !!! LOL LOL LOL nak gak lebey dr aku ek.. aku babab ***** ko nanti :P

mrs hafiz said...

sue, slamat berpuasa for u n ur family. maafkan daku atas keterlampauan, keceluparan, kesilapan dan kebengongan aku..
semoga Ramadhan memberi keberkatan..

Sue@MamaMaryam said...

mrs. hafiz ~ sama2 la kite bermaafan.. aku pun minta maaf di atas segala-galanya... :) aku utang hadiah nawfal ni.. huhu x pegi2 la IKEA tu..

muhaiyom said...

hi sue..
selamat berpuasa ahad ni..
aku pun minta maaf gak klu ade pape yang wat ko tersinggung..
tapi kita ok kan...
no poblem punya..
hehehe..best kawan ngan ko

Ayong said...

salam ramadhan buat korang juga...semoga dengan kehadiran Ramadhan ni dapat memperbaiki diri kita ke arah yang lebih baik...

shafa said...

Maaf zhir & batin..semoga pose ni diberkatiNya..

Shais said...

salam,

salam ramadhan
selamat berposa

nanti singgah blog k

Sue@MamaMaryam said...

ayom ~ hehe xde hal la kite.. ok jek..aku pun suka kwn ngan ko pasal ko beshh.. syg afiq !!!

yong ~ insya-Allah..moga kite beroleh kebaikkan dr-NYa

shafa ~ :) insya-Allah...moga amalan kite diterima..

shais ~ wsalam..ok..nanti sy melawat blog eh..

Hirda Ibrahim said...

selamat menyambut ramadhan sue...
aku pun x sabar nk semayang terawih ahad ni... tapi buat kat umah je la.

zAnA said...

sue...
selamat berpuasa yerk..
semoga kita sama2 di kurniakan kesihatan yg terbaik utk sama2 kita kerjakan ibadah puasa di bulan yg mulia ini..

zana pun nak mohon maaf kalu ada yg tersalah kata.....

Sue@MamaMaryam said...

hirda ~ sama la..aku pun insya-Allah kt umah je.. :)

zana ~ ye la..sama la..mana nak tau kot2 tsinggung ke.. huhu insya-Allah moga2 kite suma sihat..boleh puasa.. :)

Mama Mya said...

re = time kasih sue coz ingatkan cik mya.. banyak2 time kasih yg x terhingga..

sama2lah kita bermaaf-maafan...

suka nengok pipi cik mya jek ke? pipi mama dia nie? keh3
tue bukan rajin sopping tetiba jek tuan kedai jual murah.. so apa lagi rembat ler

wah maryam manyak ler baju raya taun nie yer..

hope hubungan kita berkekalan walau apa org nak kata hiks..

Sue@MamaMaryam said...

mama mya ~ :) pipi mama dia boleh blah LOL LOL LOL xde la byk sgt..boleh la..rasa bj raya je dah pebuh beg dia..hehehe.. insya-Allah.. xde apa2 la..kita kwn je ngan semua.. yg penting hati bersihkan? sy syg suma kwn2 sy..

Me said...

Selamat Menyambut Bulan Ramadhan Al-Mubarak..Sama2 ye..nak mintak maaf kiranya ada salah and silap..

Mister Amien said...

salam..
aku pun nak mintak maap kat mama sue...
tapi nak habaq mai awai2 ni... pas hari raya aku nak kutuk hang balik na?
hahhahahaaa

Intanaziela said...

selamat berpuasa buat maryam & co...

Sue@MamaMaryam said...

mimi ~ ye la.. insya-Allah xde apa2 la..kite kan kwn :) hihihi

amien ~ woitttttt kejiiiii hahaha.. xpe2 ...aku kutuk ko gak nanti :P

intan ~ terima kasih.. hadif posa x? hihihi..

Nandre The Legend said...

ya amin, itulah yang sebaik-baiknya, sementara bulan posa nie, kita mintak maap la, nanti lepas raya kita bantai balek...

ya mak kapda maryam, aku dan company selalu kutuk hang kan? itu dah jadi hobi aku, tak bule buat apa dah...

kutuk mengutuk nie satu perkara yang biasa dalam kehidupan kita2 nie...

marilah berposa demi kebaikan perut anda... lepas bukak posa jangan pi baring plak... pi semayang dulu... baru turun nasik tu...

Anonymous said...

It is also possible Abercrombie and Fitch today to create your Abercrombie own custom polo shirts Abercrombie Sale wherein you can have your Cheap Abercrombie own logo embroidered Abercrombie outlet on the front of the shirt. abercrombie Jeans These custom polos are ideal for companies that are hosting an event of some kind. Abercrombie Pants They are also great to give away as promotional Abercrombie Tees items to company personnel for work well done. Clubs of all types take advantage of
Abercrombie Shorts custom polo shirts as do sports teams who wish to have all members Abercrombie Sweaters dressed the same when traveling together. Customized shirts are also great to use as staff clothing or uniforms for pubs, restaurants, hotels and a wide variety of other types of businesses.One of the most popular companies in business today that offers the custom polo shirts is LEADapparel. This online retailer offers custom embroidery services on orders of twelve or more shirts. The embroidery done is perfect and of the highest quality. Orders are processed quickly and shipped out within just a few days.

Related Posts with Thumbnails