Followers

Thursday, August 21, 2008

Ngantoks...


Sejak ayah p o/s ni maryam mmg moody sesgt..maklum arr beshfrenz x de..hehehe..hari isnin jatuh (N3 sebelum ni ), ni pic ari selasa...selasa plak marah2 lg pelik sggh..blk dr school dia mcm badmood jek..serba x kena...salah satunya maryam ckp mama x faham..maryam mmg dr dulu lg klu org x faham apa dia ckp dia ngamuk.. LOL LOL LOL anak2... hurmm sy penat so malas sket la nak layan dia.. last2 dia tguling2 atas lantai.. tetiba senyap..ingat dia buat apa..sekali..la tido!!! patut la meragam ngantuks rupanya..pastu ingat dia tido sampai pg sekali kol 12mlm dia bgn..kata sakit perut..lapo la tu..suap dia mkn tp x mo..mak tok sapu mintak kt perut dia..terkentut dia..angin dah msk perut.. pastu gosok2 perut dia ...sy dah terlelap2 dah.. kol 2 pg br dia tido semula..isk..



tenkiu acu pasal bw laptop ko..leh aku hapdet mlm ni.. byk N3 nak buat nih..stok sampai ari isnin..hambik....hiks



10 comments:

Jasfyra said...

ala...ciannya ngk gambar maryam tertido tu sue..nampak sgt yg dia mmg rindukan ayah dia...
to en.abu, dah balik nanti bwk maryam jalan2 ek...cian dia rindukan awak tu...

Nazathul Hamimi said...

conpem muka rindu tu sue.. rindu la kat abah dia yagn rajin layan dia tu.. cian maryam.. jangan ngamok ek, nanti abah balik tak lama lagi..

Sue@MamaMaryam said...

zuera ~ tu arr sian sgt..mujur x babab dia..rupanya ngantuk.. pastu dia dah mula rasa ayah dia xde kt umah..maybe nak nka tanya x reti.. :( poor maryam...

k.mimi ~ sejak smlm klu tanya ayah mana maryam dah tau jwb.. dia kt ayah work..kt pore(spore) hehe.. smlm mood baik..dia jek yg gayut..siap nyanyi lg ngan ayah dia.. :)

nifalnin... said...

heheh.. cian maryam, mam x layan awak yer.. x per2.. nanti untie babap mama maryam ekk.. ape nih mama maryam kuat tdo.. tu la, kat opis ngulor jer kejer nye... tgk tibi... hahahh.. larikkkkkkkkssssssssssss......

Sue@MamaMaryam said...

nieza ~ sebelum ko babab aku..aku babab ko dl..hahaha..

pasni klu aku jumpa ko "syahid a.k.a tido" aku amik pic..( :P pastu tepek kt sini )larikssssss....

... tgk tv tu mmg dah keja aku .. klu aku kt dpn tv mmg aku buat keja la tu..sila jeles ek..LOL LOL LOL

Mister Amien said...

bestnya tidoq....

shafa said...

Cian nya dia, Rindu ayah dia nie, nak bermanja ngn ayah tu.

nifalnin... said...

hahah.. x aci ko babap aku td.. x pe, nanti aku wat n3 pasal vontot saper plg besaq.. nanti hang..

Sue@MamaMaryam said...

amien ~ tu maknanya umah akubeshh sgt la tu sampai anak aku tido atas lantai jek..LOL LOL LOL

shafa ~ tu la..maryam mmg rapat ngan ayah dia..klu ada ayah byk la xtvt derang berdua :)

nieza ~ LOL LOL LOL aci kt atas umah aku ada..nak bkenalan ke? :P ala sebeso2 vontot aku..besa lg vontot kamu.. kihkihkihkih...

Anonymous said...

It is also possible Abercrombie and Fitch today to create your Abercrombie own custom polo shirts Abercrombie Sale wherein you can have your Cheap Abercrombie own logo embroidered Abercrombie outlet on the front of the shirt. abercrombie Jeans These custom polos are ideal for companies that are hosting an event of some kind. Abercrombie Pants They are also great to give away as promotional Abercrombie Tees items to company personnel for work well done. Clubs of all types take advantage of
Abercrombie Shorts custom polo shirts as do sports teams who wish to have all members Abercrombie Sweaters dressed the same when traveling together. Customized shirts are also great to use as staff clothing or uniforms for pubs, restaurants, hotels and a wide variety of other types of businesses.One of the most popular companies in business today that offers the custom polo shirts is LEADapparel. This online retailer offers custom embroidery services on orders of twelve or more shirts. The embroidery done is perfect and of the highest quality. Orders are processed quickly and shipped out within just a few days.

Related Posts with Thumbnails