Followers

Monday, August 18, 2008

Maryam @ Taska

N3 ni khas buat ayah yg ada kt singapore..ayah maryam p sana ari ni 18-23hb ogos 2008.. huwaaaaaaaa rindu la km..mak tok dtg sini temankan.. ni pic lama ada la 2 mggu lepas..sebelum ayah p lg.. saje je tepek nak bg ayah rindu kan maryam....hiks sy amik dr dlm keta.. ayah je p taska amik maryam.. mama tggu ngan kamera...so ni la hasilnya.. ayah mama & adik rindu nihhh nanti kite pegi WH sale Hytex yeh... tenkiu ...hihihihi


*** sebenarnya hubby ada lg ni tp bila buat N3 ni dah mcm terasa dia pegi sana dah ..poyo je kan..feeling abeh la mama adik nih.. :P

8 comments:

shafa said...

Cute nya maryam tu, Dah berapa tahun dia sekarang nie sue? Maryam manja ngn ibu atau ayah nie?

Kak Yong said...

hi, maryam. lama dah tak dtg sini.. :) alalalala sue..kes rindu lebih kurang je ha..tapi nasib aku gi 3, 4 hari je...hehehehehe bagi aku kan..perasaan rindu ni kan suatu yg sgt istimewa kan??

Kak Yong said...

weh lupa aku nak tanya. warehousale Hytex kali nih kat mana?? kat puchong ke?bila??

Nazathul Hamimi said...

comelnya maryam bawak beg sekolah.. sama la dengan emily, petang2 mesti dah pakai baju tido.

err baiknyer cik abu tu nak gi amik maryam kat taska.. kalau kak mimi harus aku ler yagn kena gi amik anak2, cik din tu tunggu jer anak dalam keta.. kes kita dah terbalik nih...huhu

suker gak pergi wh sale ni.. tapi kekdang tu tak sanggup bila ramai orang..

Sue@MamaMaryam said...

shafa ~ maryam dah 2 thn 4 bulan.. dah besar dah..maryam sgt2 rapat n manja ngan ayah dia.. hehe maybe pasal ayah dok rajin melayan dia.. mama dia malashh..byk keja lg nak buat..hohoho..dua beranak ni ada jek xtvt klu bersama..

yong ~ haahh rindu usgt..rasa kosong jek..cepat la masa blalu hendaknya.. :) hytex tu kt kepong..mengikut komen org yg penah pegi sgt syiokkk tu yg buat daku x sabo nak borong gak..hahaha

k.mimi ~ beg sekolah tu hadiah besday dr mama iman+nurin +twins ari tu...haah senangkan pakai bj tido terus..tp selalunya sy kena tuka lain bj tu..dia klu mkn nak sendiri..klu dah sendiri tu tau2 jek la bj dia kana jd apa...hahaha en. abu ok jek klu suh dia p amik.. tp pagi2 dia x mo anta pasal maryam tido dia x reti sgt nak handle.. selalu km anta sama2... en abu bw beg/bekal maryam..ptg sorang je yg amik.. sy br penah p 2 kali je WH sale ni anakku + pusat pakaian hari2 mmg bbaloi..murah2..sgt puas hati.. en abu pun suka..dia jg maryam sy yg borong...hehehe as usual lah..

nifalnin... said...

weh.. ko tpu aku ekk.. ko kater ko x rindu kat en.abu... ni asal ade n3 rindu2 plak nih... hahahah... larikkkkkkkssssssssssss......

Sue@MamaMaryam said...

nieza ~ weh ni aku buat masa dia ada lg kt msia arr tu yg feeling abeh.. tp seyes x rindu sgt pun..mati la klu en abu baca :P sowi bi.. lariksssssssssss

Anonymous said...

It is also possible Abercrombie and Fitch today to create your Abercrombie own custom polo shirts Abercrombie Sale wherein you can have your Cheap Abercrombie own logo embroidered Abercrombie outlet on the front of the shirt. abercrombie Jeans These custom polos are ideal for companies that are hosting an event of some kind. Abercrombie Pants They are also great to give away as promotional Abercrombie Tees items to company personnel for work well done. Clubs of all types take advantage of
Abercrombie Shorts custom polo shirts as do sports teams who wish to have all members Abercrombie Sweaters dressed the same when traveling together. Customized shirts are also great to use as staff clothing or uniforms for pubs, restaurants, hotels and a wide variety of other types of businesses.One of the most popular companies in business today that offers the custom polo shirts is LEADapparel. This online retailer offers custom embroidery services on orders of twelve or more shirts. The embroidery done is perfect and of the highest quality. Orders are processed quickly and shipped out within just a few days.

Related Posts with Thumbnails