Followers

Saturday, August 23, 2008

Maryam & Mak Tok @ Taman




Sejak mak tok ada ni maryam merasa la main kt taman tiap2 ptg.. klu mama&ayah yg amik kt taska dah kol bape..x sempat nak main lama dah nak magrib .. dia mmg suka sgt la.. paling suka main buaian + slide.. nak tgk dia main ngan hepinya time org xde..klu la ada budak2 lain main sama kt situ..alamatnya mata dia dok tgk org sambil mulut nganga je la..heran tul..suke sgt tgk org.. ptg td (21/08/08) x ramai org so maryam enjoy arr..

maryam kan.. klu tanya dia org mana dia kt org tedah(kedah) ayah (ayah dia ajar sekali je).. pastu tanya plak anak siapa..nanti dia jwb anak utuk'(busyuk) mama..hehehe padahal x jar pun..

8 comments:

Nandre The Legend said...

hahahahaha, maryam maryam....
nak kena budak kecik nie...

amin, ajak dia naik motor hang sikit..

Nazathul Hamimi said...

sue, ni playground kat umah sue kan.. kak mimi dn hirda pernah bawak farhan, emily dan hardy main kat situ.. masa besday maryam haritu.

untung jugak ada mak tok maryam rajin bawak gi main playground.. kalau mak kak mimi dia tak larat nak bawak.

oo maryam lebih rela jadi orang kedah ek. kih kih kih.. rugi plak tadi tak sempt jumpa maryam.. emily tido dengan papa dia dalam keta

Intanaziela said...

semenjak dua menjak ni tak sempat nak tinggal komen..sempat baca laju2 je entry sue,...tapi bila tengok wajah maryam ni..rasa cair la pulak perasaan..dah besarkan dia...sekejap je masa berlalu...

Sue@MamaMaryam said...

nandre ~ hihi..budak2 kan mcm ni arr .. x lama lg mesti tomato boy pun gini ..jd en. nandre kena get ready dr skrg.. kenal pasti dimana playground yg tdekat hihihihi...

k.mimi ~ haah ni yg kt bwh umah tu je kak..mak tok dia ni jenis rajin melayan..tu pun dia x bape sihat klu x lg lama maryam kt playground tu.. dia mmg klu tanya mesti kt org kedah.. suka sgt pakai jersi kedah tu.. ayah dia beli dua elai..smgt sggh..

intan ~ xpe..sy pun sama bz sket.. tu la kejap je masa blalu..kdg2 tgk maryam rasa x puas lg nak tgk dia masa bb..

mrs hafiz said...

kedahan?! wah wah wah..

bijakz bijakz

eiNa said...

heh.. syok nya maryam main ngn mak tok.. ghaya balik mana sue? balik SP dak?

nifalnin... said...

heheh.. kain batik mak hang dah mcm mak aku punya ja... wahahahah.. mak.. oooo... mak... kem salam kat mak hang...

Anonymous said...

It is also possible Abercrombie and Fitch today to create your Abercrombie own custom polo shirts Abercrombie Sale wherein you can have your Cheap Abercrombie own logo embroidered Abercrombie outlet on the front of the shirt. abercrombie Jeans These custom polos are ideal for companies that are hosting an event of some kind. Abercrombie Pants They are also great to give away as promotional Abercrombie Tees items to company personnel for work well done. Clubs of all types take advantage of
Abercrombie Shorts custom polo shirts as do sports teams who wish to have all members Abercrombie Sweaters dressed the same when traveling together. Customized shirts are also great to use as staff clothing or uniforms for pubs, restaurants, hotels and a wide variety of other types of businesses.One of the most popular companies in business today that offers the custom polo shirts is LEADapparel. This online retailer offers custom embroidery services on orders of twelve or more shirts. The embroidery done is perfect and of the highest quality. Orders are processed quickly and shipped out within just a few days.

Related Posts with Thumbnails