Followers

Wednesday, July 30, 2008

Jus Kurma


ni n3 khas utk oli.. ni la rupanya jus kurma yg maryam mkn..kwn sy yg kenalkan ngan jus ni.. niza namanya.. bagus tau.. nampak la perubahan pd maryam.. terus sy stopkan segala vitamin dia n minyak ikan.. al-hamdulillah jus ni baik utk maryam ...cubalah..

10 comments:

i'm ソソ said...

oooo...
nasib baik semalam saya tak beli yang tu...
yang saya nampak tu Jus Kurma aje...
bolehkah tempah dengan niza?

Sue@MamaMaryam said...

yy ~xyah tempahnya niza bukan dia yg jual..sy leh tolong belikan..

Kak Yong said...

sue..kurma mmg bagus kan...
nak order lah dgn sue..

Nandre The Legend said...

ya, aku suka makan kurma jugak bulan posa nanti... tu dah cukup untuk aku makan untuk berbuka posa...
lepas tu teruih pi semayang teraweh...

kurma nie memang bekalkan gula dalam badan untuk terus bertenaga melakukan ibadat di bulan posa yang mulia tu...

Sue@MamaMaryam said...

yong ~ boleh... sy leh tolong belikan.. xpun yong p anjung kt pjaya tu..ada kt booth kt tepi Tabung Haji ..akak tu kasi rm30 sebotol..klu x rm35 rasanya :)

Sue@MamaMaryam said...

en nandre ~ yups..sy setuju..wah sgt bgs la perut en nandre..ngan kurma je dah leh beribadat.. perut sy kena buh ngan nasi br leh solat..hahaha...

SSulieana said...

aku nk minum bleh x jus kurma ni...mcm best je...ke utk budak2 je...hihihi

Sue@MamaMaryam said...

sulie ~ boleh2..ko pun bole minum ..klu dah tua (larikksssss) mcm ko minum 2 sudu pagi 2 sudu ptg...hiks.. bagus ni utk kesihatan..aku ingat nak beli la utk aku..nak minum bulan posa nanti.. br semangat nak buat keja..

Nazathul Hamimi said...

ialah sue, buah kurma memang beri tenaga.. sekarang ni akak hari2 puasa.. insyallah sampai ramadhan terus.. heheheh tapikan akak suka buah kurma yang segar tu.. madu, segar dan manis :) yang kurma kering tak suka, liat :<

Sue@MamaMaryam said...

k.mimi ~ haahkan..ooo samala kite kak.. sy kurang minat ngan kurma yg kering.. klu segar tu..sedap..rangup jek.. hehe.. wahh cepat la akak kurus mcm nih.. hehehe...

Related Posts with Thumbnails