Followers

Tuesday, March 25, 2008

Saya yang hangin satu badan :(



Hi all,

lama sggh x updated blog ku ini...maklumla ada buah hati baru..tp dah x leh buka plak..hangin sggh..tp nak buat camne..mesti yg blocked fp itu buat dia punya keja ... sabo jek la...

sowi la kwn2 pasni sy x dpt la jenguk fp korang..tgk anak2 yg kiut-miut tu..klu kt umah thad la sket masa tu..faham2 la klu guna dail up... lembab sgt ok...

ni ada pic maryam masa buat aktiviti kt taska..x sempat nak mskkan dlm fp... :( klu time cuti sekolah cikgu bw budak2 p swimming/kidzsport n etc..kira outing gak la.. ok la tu kan... maryam x pakai baju huhuhu cikgu dia x mo bw dia tp dia nangis2 nak ikut..apa hal suma p dia kena dok kt taska ngan budak2 kecik yg lain.. hehehe..tu yg seksi tu... yg tu plak pic maryam buat aktivi mewarna kt taska...hasil dia sy dah tepek kt fp ari tu...

1 comment:

Anonymous said...

sabarlah sue...
tapi geram kan...
nak ber FP pon xleh...
dengki ar tu
kesian awak xleh nengok FP lg
awak lah yg bnyk ajar kita selama ni
tup2, xleh bukak FP lagi
xper..nanti kalo ada cerita menarik baby2 FP kita bgtau awak ok

mummy irdina&arissa
http://jasfyra.fotopages.com

Related Posts with Thumbnails