Followers

Friday, June 08, 2007

Gud Bye Firda....


Huhuhu....
Ni kwn opis saya nama dia Firdawati...semalam last day dia... dia dpt keje lain kat tempat lain...sedih la... pasai saya nih rapat gak ngan dia... ari ni p opis rasa sunyi jer maklum la dah hampir 6 bln kami bersahabat... terasa gak la bila ari ni dia xde terutama masa nak breakfast n sembahyang... wei Fir, aku rindu la kat ko... jgn lupakan aku ek..aku post entry ni sebagai kenangan antara kite.... (kata aku ngan sedih) aku pinjam kata Suzi...'' hari ku x seindah biase... ''

5 comments:

mrs hafiz said...

bye bye fir..
dah jd tunang org dah.. nnt kawen jgn x jemput..
suliana dah moved tempat kau..
hehe.. semua rindu dgn ke-kerek-kan mu itu.. :p

Suhana Hasanif said...

hehehe..btuah tul bdk eagle nih..kerek pun ada org rindu.. :-p

the legend said...

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

eagle dah tunang ya......... hamper telupa la plak...

syoknya dia, shaproton pon sronok la tu...

kerek si eagle tu biasa la... tapi itulah org belah2 sana.. memang camtu...

eagle911 said...

hi sume...
windunyer kat korang...
tapi quite bz la kat cni....
tak menang tangan..
k la..take care sume...
nak nagis nie...eagle yg ganas pon sedih la tglkan korang...huhu

the legend said...

eagle nak teroyak ke?
janganlah nanges.. nanti abes satu tasek kat sini melimpah, jadi kolompo la pulak.. ayor bah abeh melimpah.. wei le..

tabahkan hati wahai eagle..
sesuatu yang baru itu adalah memeritkan, tetapi tidak jika baru kawen.. tak la perit.. hehe..

aku pernah tgk hang nanges la.. tapi tak dpt tgk muka sgt pon.. dia tutup dgn recycle paper..

Related Posts with Thumbnails