Followers

Monday, June 11, 2007

Annur Demam Lagi...















Susahnyer hati mama... adik demam lagi, ari jumaat ari tu amik dia dr umah pengasuh badan dia panas...bg dia ubat demam n malam tu jugak blk raub (kg saya) risau la...rumah kami dekat ngan paya jaras, ala belakang jer, umah kami sempadan ngan sg.buloh. sekarang ni paya jaras kan ada wabak selsema burung...bw adik p klinik wat check-up Dr. kata bkn selsema burung...lega sket...kesian adik asyik demam...dah 3 ari dia x selera mkn...badan br nak naik sket...dah turun semula... ptg ni nak blk s.alam...harap2 adik x demam, esok mama keja, kena gak p opis, selasa ada meeting...nak siapkan minit last meeting...maafkan mama ye adik...

6 comments:

Khariah Othman said...

ala cinnyer...demam apsal tuh...aritu masa cucuk dah baik ke blm.ko kena tgk tul2 sbb skang byk sgt penyakit kena kat bdk2.aku pun risau gak.aku doakan anak ko cpt sembuh.

sue said...

tq yah...tu la pasal...dr suh bg mkn minyak ikan aku bg, suh bg vitamin nak tmbah selera pun aku dah bg...tp mudah gak kena penyakit...nak kena tukar nama lagi kot...

the legend said...

cian nya dia.. hang nie sampai hati ambek gambaq dia tengah dok merengek tu.. nanti besaq mesti dia tgk balek gambaq tu.. hahahaha lawak lawak..

sue said...

hehehe tp sedih la bila tgk gambo tu..sian dia...

the legend said...

suhana,

aku baru perasan la, hang salah eja "Deman". hehehe sila perbetulkan chepat... nanti org tanya lagi...

sue said...

yes sir!

Related Posts with Thumbnails