Followers

Wednesday, May 09, 2007

Bzday adik, ayah n our anniversary (Flora)


Kek Bzday adik yg ke-3 kot...hehehe


Akif, Min, Adik, Ayah & Alif


Hubby & Shahrul


Saleh, En. Nandre, Cik Ita & Me



Ina & family


Antara jiran tetangga yg sudi memeriahkan majlis

Family hubby
biras, mak mentua & kakak ipar






9 comments:

dina said...

bestnye..makan pree

eagle911 said...

bonjour...
aku pong nak ucap bebanyakk trimas
sbb mengenyangkan perut aku n shahrul dat day..byk sgt makanan smp x terisi perut aku yg besar nie..huhuhu
rugi toi saper yg x datang..rugi gak kat saper yg datang lmbat cam en nan tu..huhu....sbb ayam yg besar2 sume da kena bedal..huahuahua

sue said...

itu la pasal x nak la selalu wat mkn2 nanti ko gemukss... kui..kui..kui..

eagle911 said...

alaaaa...aku da gemok sangat ke?
kalu gemok cket2 xpela..mmg lam proses nak gemokkan badan..tapi xmo la gemok cam 'monster' tue..huhu

sue said...

tak la gemuk tp takut ko gemuk nanti nak kawen...kontrol la cun sket..hehehehe

the legend said...

amboi budak eagle nie,

akhernya aku sampei jugak kat rhomah si suhana nie...
tapi aku yang dan perabihkan semua makanan ari tu, sampei tak larat dah nak jalan... hahahahaha...

eagle memang camtu, dia tak tinggai org yang mai lambat tu... hang tengok eagle kat laut, dia sapu ja semua ikan dalam laut tu, org lain tak dpt nak tangkap hahaha..

hang kutuk monster na.....
monster tu mmg sejak azali lagi camtu...

the legend said...

aku telah sampei ari tu pon dah kul 6 lebeh sikit, sebab menchari jalan masok ke rumah suhani nie...

tapi akhernya aku jumpa jugak...
trus aku nampak abu tgh smoking kat depan pintu, aku tanya dia betui ka rumah suhana? dia kata betui dan trus pelawa masok la..

aku pon trus bedal sampai abeh...
syok betui la, ruzki petang sabtu yang mulia tu...

sue said...

kelakar la en. legend ni...time kaseh kerana sudi dtg...kami suami isteri berbesar hati krn kwn2 sudi dtg..tq & toche.

ayah_annur said...

TQ..semua, sudi gak dtg umah kami..

tq2..

Related Posts with Thumbnails