Followers

Tuesday, February 27, 2007

Adik mamam...


ha.... ni gambar masa my baby tgh makan biskut. masa ni my baby br belajar nak makan... kedekut sgt....klu kite ambik makanan dia mesti dia nangis n wat lembik badan ...geram betul. klu mkn mesti comot tp biasa la nama pun baby. tp my hubby suka n dia selalu nak biarkan my baby makan sendiri mcm anak org putih...comot satu badan..hahahaha...my baby mcm tu la..klu dah jemu mula la dia sapu dia punya mamam kat semua benda yg dia jumpa n lalu...pasal my baby dok dalam walker. lagi satu klu nak mkn mesti dia kata mamam..mamam..mamam... so kami pun bg la biskut baby kat dia...

1 comment:

nenek said...

cute!

Related Posts with Thumbnails